Sorry dat het een tijdje duurde, maar ik ben bezig met mijn nieuwe HP verhaaltje; My name? Aster Potter.
Daarom dat het even duurd.

Ik was nog maar een paar seconden wakker of ik hing alweer boven de wc pot. Het was eigenlijk de reden waarom ik zo vroeg wakker werd, omdat ik de heletijd misselijk was. Nog geen twee seconden waren gepasseerd of er hing wel een vampierdame om me heen om er zeker van te zijn dat alles goed ging. Vooral Rose, als mijn heel wat oudere zus, en Jane als mijn hoogbejaarde moeder hingen veel rond me. De Cullens hadden het nieuws dat Jane besloten had hier te blijven redelijk goed opgenomen. Ik was bang geweest dat Rose in een impulsieve bui als reactie op dat nieuws, Jane in stukken het huis uit zou gooien, maar eigenlijk begon ze goed te wennen. Ik heb haar zelf al ongefocust bezig gezien, en volgens Edward was ze onze drie gezichten aan het vergelijken. Het zou me niet verbazen als ze Jane over een jaar of 10 mama zou gaan noemen, als ze zo lang samen bleven en Rose zich niet tegen Jane keerde omdat Jane nog steeds geen vegetarier was. Ik zou er geen probleem mee hebben, en ik ben bijna zeker dat mocht Alec ervan horen, hij het ook zou doen, uit zijn eeuwige solidariteit voor zijn tweelingzus. Al vreesde ik voor de reacties van Aro en Caius, die hoogstwaarschijnlijk Carlisle ervan zouden willen overtuigen dat hij een vampierrevolutie wilt beginnen. Eigenlijk is zoiets niet strafbaar, tenzij ze daardoor met mensen gaan samenwonen. Voor het moment heeft de vampierwereld nog geen nood aan scenes zoals in true blood. Ik denk dat de wereld van nu er toch anders op zou reageren. Minder... pro vampier.
Jane zat naast me, op de rand van het bad. Haar ogen volgden iedere kleine beweging, zo voelde het toch aan. Elke dag werd het erger, alsof ik binnenkort de hele dag boven de pot zou kunnen hangen, dan zou ik nog iemand moeten vragen om mijn bed te verplaatsen. Wel, eigenlijk het bed van Edward, maar dat deed er niet echt toe. Toen ik me eindelijk wat beter voelde, merkte ik dat ik honger had. ik snapte mezelf, of beter; mijn lichaam, niet meer, maar ik nam aan dat het kwam door mijn 1 of 2 kleintjes. Carlisle en Edward hielden heel veel langdurende en voor mij veel te moeilijke gesprekken die ik meestal niet kon volgen omdat ik in slaap sukkelde. Ik probeerde nog uit te zoelken of het kwam door het saaie onderwerp, Het feit dat ik buiten eten en overgeven nog alleen maar slaapte, of het feit dat ik er niets van begreep, en ze te lang duurden. Ik liep naar beneden om te gaan ontbijten, Esmee maakte eieren voor de wolven, dus kwam ik een beetje vroeger aan, zodat ik ook nog iets had. ik denkwel dat Jane de jongens ertoe zou kunnen aanzetten iets minder te eten zodat ik ook nog iets had, maar ik betwijfelde of ze dat konden overleven, of me nog erg leuk zouden vinden met zo'n moeder. Ik denk van niet, maar ik was geen wolf dus kon ik het niet echt weten. Toen ik een hap of vier had gedaan, en de wolenjongens binnenkwamen, voelde ik mijn maag plots in opstand komen. Ik probeerde verontschuldigend naar de jongens te kijken, maar hield mijn hand voor mijn mond en probeerde de trap op te lopen. Achter me hoorde ik Quil zuchten. 'Daar gaan we weer.' Mompelde Jake. Mijn voeten gingen van de grond, Jane zette me voor de wc voor.
'Oké, kleintje(s), nu tussen ons!' zei ik tegen mijn buik toen ik me wat beter voelde. Ik zag uit mijn ooghoeken dat Jane me raar aankeek en dat Rose bij de deur stond. 'Jullie beginnen me tegen te werken, en ik eet graag eieren!' Ik voelde Rose's hand op mijn schouder. 'Zij kunnen er niet aan doen, het ligt niet in hun... natuur.' zei Rose zacht. Jane keek naar Rose. 'Dus dit is normaal gedrag?' vroeg Jane met een bezorgde ondertoon. Rose knikte. 'Maar veel te snel, nog sneller dan Bella, daarom gaan we er van uit dat of de baby sterker is -of misschien een jongentje- of dat het er misschien 2 zijn.' zei Rose. Jane knikte en stak haar handen naar me uit. Ze droeg me in een vliegende vaart naar benden. Op de zetel ruste ik even uit en dronk een beetje water. ik keek weer naar mijn buik. 'Ik hoop dat ik van jou of Jullie nog mag drinken? Of hebben jullie nog een bepaalde voorkeur? Waarschijnlijk wel.' het laatste mompelde ik tegen mezelf. Ik zag Embry en Seth raar naar me kijken, en glimlachte naar hen. Seth kwam bij mijn voeten zitten, en samen met hem kwam Alice zitten. ik streelde over haar wilde haren die in het rond stonden. Ze glimlachte en haar tanden glinsterden in het licht van de vele felle lampen. Rose kwam naast me zitten, Jane aan de andere kant. Rose keek alsof ze diep over iets nadacht, ze beet op haar ijzige en sterke lip. 'Gooi het eruit Zus.' zei ik. Seth keek raar op van Roses nieuwe aanspreek titel. Ik glimlachte, hij lachte ook, maar zijn ogen stonden zielig. 'Ik denk dat... ook al is het stukken vroeger dan bij Bella... we misschien beter beginnen met ... Bloeddrinken. Ik hoorde achter me iemand zich verslikken in zijn drank, ik hoefde niet om te kijken om te weten dat het Embry was. Desondanks dat Seth dit had moeten zien aankomen -hij was erbij toen ze Bella begonnen bloed voeren- verstijfde hij. Ik keek naar Rose en wreef over mijn buikje dat nu begon te verdikken. Ik voelde de harde bult waar Bella me over had verteld, net voor ze ging jagen met Edward, Nessie en Carlisle. ik keek naar Jane, en naar Rose, Alice beet op haar lip en Embry liep trillend -en dus waarschijnlijk ook kwaad- naar buiten, op de voet gevolgd door Jake die verontschuldigend glimlachte. ik nam aan dat hij met Embry zou proberen te praten, wel, daar hoopte ik toch op. Ik knikte, 'Ik denk ook dat dat is wat ze nodig hebben, wat ze willen in plaats van hetgene dat ik ze geef. 'Misschien is het beter om er wat vroeger mee te beginnen, naar waat ik gehoord heb lag ze half dood op de bank voor ze Bella bloed voerden.' Zei Jane op een toon die uitmaakte dat zoiets niet met mij mocht gebeuren. ik glimlachte naar haar en legde mijn hoodfd op haar schoot. Rose nam mijn voeten en wikkelde ze in een deken voor ze koud zouden krijgen. Natuurlijk, met de beste slaappillen die ik kon krijgen, mijn babytje(S), viel ik snel in slaap. Ik werd wakker van iemand die de geur van gebakken eieren onder mijn neus hield. Ik keek meteen op, op zoek naar een Wc. Dankzij Jane had ik die snel gevonden. Ik kwam terug in de woonkamer met een pesthumeur. 'Ik ben dat overgeven Kots, kots kots beu!'riep ik uit. Carlisle keek me geschrokken aan. 'Sorry,' zei ik stukken stiller. Ik zag dat Rose met hem aan het praten was over mijn nieuwe dieet. 'Is het daar niet wat vroeg voor?' vroeg Carlisle met een korte blik op mij. 'Misschien, maar als ze hun zin hebben, dan houden ze misschien op. en dan kan ik ook eten.' zei ik op een zielig toontje. Rose knikte met een kleine glimlach. 'We kunnen het wel proberen, maar als het niet helpt, stoppen we het meteen.' Zei Carlisle behoedzaam. Jane, ROse en ik knikten, Seth keek naar me en schudde ongelovig zijn hoofd.

Reageer (6)

  • Altaria

    Geweldig just like wiccatjeLolo helemaal verslaaft please snel verder!

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    Snel Verder!!!

    XxX

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • LitleDemon

    AWESOME! ben helemaal verslaafd!!! snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen