Mensen, ik waarschuw jullie! ik ga niet verder voor ik 7 reacties heb, dat moet wel lukken denk ik. ;)Ik ben gemeen, nee, eigenlijk niet want dan zou ik er 17 vragen XD

De tweede beker was nog sneller leeg dan de 1e. eigenlijk wou ik er nog een vragen, maar ik bedacht me. Het deed me denken aan Edward die vroeg of ik mijn dorst nog onder controle kon houden. Edward keek op toen ik -waarschijnlijk- aan hem dacht. hij verdween even en ik merkte dat mijn beker weg was. "Dit is niet nodig!' dacht ik zo hard mogelijk naar Edward. 'Onzin.' zei hij toen hij mijn beker vol voor me hield. Hoewel het vele bloed me afschrikte, nam ik de beker gulzig aan. Jake trok zijn neus op, het maakte me niet erg veel uit, dat deden Alec en Jane ook als ik normaal at. Edward keek op. 'Doen ze dat?' vroeg hij verbaasd. 'Wat? TOekijken of hun neus optrekken?'vroeg ik. hij stak 1 vinger op. Het eerste? "Ja, verbaast?" vroeg ik in mijn hoofd. hij haalde lachend zijn schouders op. Emmett zuchtte. 'Ik haat het als hij dat doet.' zei hij klagend. Dus hij vond gedachtengesprekken niet leuk? Goed om te weten. Edward lachtte, oké, Soms was het een beetje irritant om een gedachtenlezer in de buurt te hebben. Toen mijn beker voor de derde keer leeg was, keek Edward weer naar me. Ik schudde mijn hoofd zodat hij zeker niet meer zou gaan halen. Plots kreeg ik een idee, en draaide ik me snel om naar Carlisle. Iets te snel, mijn kleintje vond het niet leuk. ik voelde een stamp, harder dan de eerste keer. ik probeerde het niet te laten merken, maar Edward en Rose keken mijn kant op. Net zoals Carlisles ogen, maar hij bleef niet kijken. 'Carlisle?'vroeg ik. Hij draaide zich met een glimlach om. 'Ja?' vroeg hi zacht. ik zuchtte. 'Dit verliest zijn controle,'zei ik wijzend naar mijn buik. Carlisle knikte zacht. 'Ik wil overschakelen.' zei ik´, en hij was een vampier, hij zou de link moeten leggen. Carlisle keek me verbaast aan, niet-Begrijpend. Edward keek op toen hij de woorden in mijn hoofd hoorde, met een beeld van wat ik echt wou. Hij keek naar Carlisle. 'Ze wil... dierenbloed proberen,' legde hij uit. De vampiers keken me raar aan. 'Waarom zou je dat doen?' vroeg Rose verbaast. ik keek naar haar en naar Bella die bij Alice was komen zitten. 'Wel, Bella en Jake vertelden me over hoe moeilijk Nessie doet om zich aan jullie "Dieet" te houden, hoe ze liever kijkt voor Donorenbloed.' zei ik, Bella snapte me. 'Ik ben niet zo geduldig als zij, maar ik wil geen problemen met mijn kleintje.' zei ik. Jasper knikte, waarschijnlijk begreep hij -en Bella- dit het beste, omdat zij er ook nog wat moeite mee hadden. Carlisle keek me vragend aan. 'Als mijn kleintje nu al begind te wennen aan dierenbloed, dan zal het misschien minder... lastig doen om de rest van zijn leven dierenbloed te drinken.' zei ik. Carlisle leek het te overwegen, maar hij zat nog met problemen. 'Wat als de baby het je weer laat uitspugen?' vroeg hij, want hij wist hoe erg ik het vond om te moeten overgeven. 'Dan heb ik het op zijn minst geprobeerd.' zei ik terwijl een plan B al in de maak was. Edward grinnikte. 'Jane heeft gelijk, je bent verschrikkelijk koppig als je iets wilt.' zei hij. De CUllens keken hem raar aan, maar hij schudde alleen zijn hoofd. Rose stond op. 'Voorkeur voor iets? Wolf?'vroeg ze grijnzend terwijl ze zich naar Jake draaide. Ze lachte haar tanden bloot naar hem, waardoor hij in elkaar kromp. Nessie kwam rond zijn been hangen. 'Ik hoop dat dat een grapje was, zus.'zei ik. ze knikte, maar haar glimlach was net iets te groot. 'Wat smaakt het meeste naar...' ik keek naar mijn beker. Bella keek op. 'Ik zou panter of zo aanraden, vleeseters.' zei ze, ik knikte en glimlachte naar haar. 'Je hebt het gehoord.' zei Edward. Rose beet op haar lip en ging een propere Jerrykan halen. Zo eentje van een liter of 10. 'Ik hoop dat ik het niet allemaal opdrink, anders gaan deze twee hun tante niet erg leuk vinden.' zei ze. 'En het lijkt me niet erg goed dat ze zich dan gaan afreageren op hun mama.' zei ik. Rose glimlachte, gooide een kushandje naar Emmett en mij en vertrok dan. Jasper rolde met zijn ogen. 'Blijkbaar heeft ze niet langer genoeg met jou, grote jongen.' zei Jasper lachend terwijl hij Emmett een duw gaf. Hij lachte zachtjes, maar zijn gezicht stond niet zo lachend als hij probeerde te doen. 'Wees niet bang, ik heb geen ... plannen om je vrouw te stelen, Emmett.' Zei ik lachend. 'Al is het natuurlijk wel mijn zusje, en zou ik op die manier aanspraak op haar kunnen maken.' zei ik lachend. Emmett gromde iets waardoor alle Cullens even lachtten, Jake ook. Daarna ging Emmett naar boven. 'Wat heeft hij gezegd?'vroeg ik toen hij weg was. 'Laat Jasper dan maar haar hoofd eraf bijten.' zei Edward. ik lachte, nessie lachte heel aanstekelijk, als kleine klokjes in de wind.
Na een uur of twee kwam Rose terug, haar ogen leken van lichter goud te zijn dan daarnet, dus ze had zich niet helemaal kunnen inhouden. Ze glimlachte en gaf de kan aan Carlisle. 'Dinner will be served in 1 minute.' Zei ze lachend toen Carlisle terug naar beneden kwam. Ik nam de beker even gretig aan, en ik glimlachte toen ik geen verschil in geur opmerkte. Ik dronk hem helemaal leeg. Ik had geen probleem met het binnenhouden, maar ik voelde een nog hardere stamp in mijn buik. ik trok mijn T-shirt een beetje op. Er was een grote, blauwe plek te zien. Rose keek ernaar met grote ogen. ik vreef over de ´pijnlijke plaats. Het deed pijn, maar niet heel erg veel. Ik trok met mijn vinger een rondje op mijn buik, en lachte dan. De Cullens, en vooral Bella -die wist hoe het voelde- en Rose -die naar de blauwe plek keek alsof ze hem zelf voelde- keken me raar aan, alsof ik gek geworden was. Ik kende de blikken, ik had ze al eens gezien op hun gezichten. Edward ´luisterde naar mijn gedachten en lachte dan ook, maar zachtjes. Iedereen keek nu naar hem, dan weer naar mij. 'Ik krijg het gevoel dat het een voetballer wordt, en dat hij een probleem heeft met woedebeheersing.' zei ik. Jasper rolde met zijn ogen en schudde zijn hoofd. ik hoorde de bulderende lach van Emmett die boven met weet ik veel wat bezig was. Blijkbaar was deze opmerking goed genoeg als Jasper die mijn hoofd eraf beet. Wel, als je alle dingen op kon lossen op zo'n gemakkelijke manier...

Reageer (8)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Biscotto

    ~7~
    Verder!!

    -X-

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    Snel Verder!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • nniinnoo

    Super!!
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen