Máánden gaan voorbij, en alles verloopt prima. Oké niet alles, ik begin Joker steeds erger te missen en stiekem mis ik Ciel en Sebastian ook. Het duurt dat ook niet lang voordat ik een knallende ruzie krijg met mijn manager en ik mijn styliste mee sleur naar buiten en we in de stad rond dwalen.

'We moeten wel op tijd terug zijn, Lae, je het vanavond nog een optreden.' Brengt Misah ertegen in waarop ik mij woest omdraai en haar woedend aan staar waar ik meteen spijt van heb. 'Sorry, ik ben gewoon pissig op hem..Ik mis Joker en ik krijg geen eens tijd voor mezelf.' Zucht ik en staar omhoog naar de lucht. 'Joker?' Ik knik en zucht nogmaals. 'Het is een lang verhaal, maar het komt erop neer dat wij een tijd samen hebben door gebracht en ik gevoelens voor hem heb, nog steeds. Ik ben erachter gekomen dat hij in het Noah's Arc Circus werkt, maar ik heb steeds de kans niet gehad om hem te spreken.' 'Heb je heb dan wel gevonden?' Vraagt Misah verwonderd. Hierop schud ik mijn hoofd. 'Nee, maar ik heb flyers gezien en hele duidelijke dromen, maar deze werden steeds ruw verstoord door bepaalde mensen die mij van de straat plukten.' Zucht ik en baal mijn vuisten als ik er weer aan denk. 'Hey, Noah's Arc Circus zei je?' 'Ja, hoezo?' Ik kijk naar waar Misah staat en slaak een korte gil wanneer een flyer aan de muur hangt. 'Wanneer zijn ze hier?' Vraag ik eerder aan mezelf en check de datum. 'Vandaag!' Jubel ik en schud Misah door elkaar. Meteen ren ik een willekeurige kant op, op instinct en kom snel op een open plek waar een enorme circus tent staat. Mijn ogen vallen op de blonde jongen die met messen aan het jongleren is. Zal hij echt Dagger heten, of was het gewoon dat ik dat droomde? 'Dagger!?' Klinkt mijn stem echter algauw en tot mijn verbazing kijkt hij om en loopt een beetje mijn richting op. 'Ken ik jou?' 'Uh..' Ik schuifel even met mijn voeten. 'Nee, denk het niet. Is..Joker hier ook?' Vraag ik voorzichtig waarop Dagger begint te grijzen. 'Natuurlijk is hij er, zonder de baas geen circus! Maar wat moet jij dan van hem?' Vraagt hij en kijkt even naar Misah. 'Ik..ben een oud bekende van hem.' Hij knikt snel en zegt ons te volgen. Zoals ik had gedroomd komen we bij een andere grote tent uit, nu maar hopen dat Joker alleen is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen