Terzielers en mijn eerste transformatie
Ga je mee naar het bos? vroeg Loena.
Ik was eigenlijk van plan om wat te oefenen maar dat doe ik daar wel.
Oké, ik ben blij dat het weekend is.
Fijn, ik wil eerst nog even langs de keuken om vlees te halen voor de terzielers.
Ik liep opgewekt mee, doordat ik iemand had zien sterven bij een auto ongeluk kon ik net als Loena vanaf mijn eerste jaar de terzielers zien en ik was dol op de dieren. Hagrid had ons wel een laten vliegen op de dieren, dat was geweldig geweest.
Zodra we diep genoeg het bos in waren gekomen concentreerde ik me op een wolf en binnen twee seconden ik getransformeerd, dit was de eerste keer dat het zo makkelijk ging, ik maakte een vreemd vreugdesprongetje op mijn vier poten voor ik weer terug veranderde. Wauw, dat ging snel, zei Loena.
Inderdaad, zei ik, ik had nooit verwacht dat het ooit echt zo makkelijk zou gaan.
Ga je het vertellen?
Aan Ginny en Hermelien, ik vertel het liever nog even niet aan de rest.
Vertel het aan Anderling, enig idee hoeveel punten dat griffoendor op zal leveren?
Heel veel, misschien heb je gelijk, Anderlings advies zal sowieso van pas komen, maar wil je niet liever dat je eigen afdeling wint?
Dat lukt niet, zolang zwadderich niet wint vinden ravenklauw en huffelpuf het wel oké.
Goed ik ga het straks aan Anderling vertellen.
Zullen we nu de terzielers laten komen?
Goed, volgens Hagrid er vier veulens geboren.
Twee voor mij, twee voor jou, zei Loena, weet jij al hoe die van jou gaan heten?
Carlisle en Tops, en die van jou?
Alera, zoals mijn moeder en zwarte parel, waarom Carlisle?
Carlisle is de vader uit het gezin waar ik logeer, hij is arts en heeft heel veel levens gered dus lijkt het me wel een toepasslijke naam.
Je hebt gelijk, zei Loena en ze gooide een lap biefstuk op de grond.
Er zijn nog geen reacties.