Proffesor Anderling, kan ik U even onder vier ogen spreken? vroeg ik na het middageten.
Natuurlijk, loop maar even mee naar mijn kamer. De kamer van Anderling was eenvoudig ingericht, er stond een tafel met vier stoelen, een kast met boeken, een klein krukje en een deur die vermoedelijk naar haar slaapkamer leidde. Wat wou je me vragen?
Nou het is meer een mededeling, ik ben een faunaat.
Wat? Dat is onmogelijk, je bent een vierdejaars Anne, misschien kan je al een beetje veranderen in een dier als je hard je best doet maar je bent nog lang geen faunaat.
Ik ben sirieus, ik ben al lang aan het oefenen, ik kan het je laten zien.
Doe dat maar.
Ik stond op en veranderde voor de tweede keer in een beige wolfje. Anderling keek verwonderd naar me en ik veranderde weer terug. Je bent echt een faunaat.
Inderdaad, moet ik dat ergens aangeven ofzo?
Zodra je meerderjarig bent zal je het moeten aangeven mijn het ministerie, nu wil ik je graag helpen om het nog te perfectioneren en ik ken 50 punten toe aan griffoendor vanwege bijzonder hoog tover niveau.
Dankuwel.
Kan je maandagavond na het avondeten naar mijn lokaal komen? en hang alsjeblieft nog niet aan de grote klok dat je een faunaat bent.
Dat was ik niet van plan, Loena weet het want ze was er vanochtend bij en ik wil het aan Daan, Ginny en Hermelien vertellen.
Oké, we praten maandag verder.

Reageer (3)

  • SweetDemon

    woehoe

    1 decennium geleden
  • Illea

    Leuk verhaal
    Je hebt er een abo bij, maar wil je wel proberen leestekens te gebruiken? Voor de rest is het echt goed

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen