Foto bij ¦47¦

We werden wakker gemaakt door Charles, omdat het al twee uur ’s middags was. Nadat ik gedoucht had en mijn haar goed had gedaan liep ik met mijn tas naar beneden. ‘Ga je al weg?’ Ik knikte. ‘Na de brunch, ik heb taken te doen in La Push en ik ben hier al een week.’ Alsof Melissa werd geroepen rende ze weg, mij achterlatend. Ik haalde mijn schouders op en volgde Charles naar de eetkamer. Op de grote tafel stond van alles en ik mocht alles pakken. Toen ik eindelijk vol zat kwam Melissa de kamer in huppelen. ‘Ik ga met je mee!’ Ik keek haar aan, rolde met mijn ogen en knikte. ‘Best.’ Melissa smeerde een boterham en at hem snel op. ‘Gaan we?’ Ik knikte en liep met haar naar buiten. De grote limousine stond weer klaar. ‘Te gek!’ Mel lachte. James hield de deur voor ons open en we stapten in. Na een tijdje rijden kwamen we in La Push aan. ‘Jij woont in dit oord?’ Zei Melissa met afschuw. Ik knikte. ‘Niet iedereen houd van de drukte van een stad, gelukkig ben ik niet iedereen, want ik hou er wel van.’ Zei ik lachend. Melissa lachte mee. De auto stopte bij de opening waar we de klif op moesten lopen. Ik deed mijn rugtas om en zag Melissa aan haar gigantisch koffer trekken. Ik trok hem met gemak de berg op. ‘Waarom zo’n grote koffer?’ ‘Nou, als ik een tijdje blijf heb ik toch spullen nodig.’ Ik rolde met mijn ogen. ‘James komt me halen waneer ik naar huis wil.’ Ik knikt en opende de deur van mijn huisje. Ik zette haar koffer in de gang en ze liep naar binnen. ‘Na kijk maar rond, haal alles over hoop, het boeit me niet, ik ben even weg, ik ben rond zessen weer terug.’ Ze knikte. Ik liep de deur uit en rende naar Sam’s huisje toe. Het verbaasde me dat ik alleen Emily en Kim zag zitten. Ze keken mij verbaasd aan. ‘Je moest toch niet in La Push blijven net zoals Collin en Brady?’ Ik dacht na, dat waren de puppy’s. ‘Waar is iedereen?’ vroeg ik toen ik er niet op kwam. ‘Naar het gevecht, met de nieuwelingen. Dat wist je toch wel?’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Ik was bij mijn vriendin, ik dacht dat dit pas over een paar weken was. Waar zijn ze?’ ‘Een groot open veld.’ Ik knikte, ik wist precies waar ze waren.


~~{*}~~

Reageer (9)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen