Foto bij Veertig|•|

Ook al had ik aan dit moment gedacht, ik schrok. Zo plotseling, zo onverwacht. Ik had nooit geweten dat hij iets voor mij voelde. Het was maar een korte kus, alleen aan aanraking, toen liet hij al los. Veels te kort, ik wou meer. Hij zette een stap naar achteren en peilde mijn reactie. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. Het enige gevoel dat door mijn lichaam stroomde was liefde, precies wat hij wou voelen. Ik zette een stap naar hem toe en ging op mijn tenen staan. Ik drukte mijn lippen weer op de zijne en legde mijn armen in zijn nek. Hij legde zijn armen rond mijn middel en zoende me terug. Ik opende mijn mond een stukje en onze tongen speelde een liefdesspelletje. Toen hij de zoen stopte drukte hij zijn voorhoofd op de mijne en keek in mijn ogen. ‘Ik hou van je.’ Fluisterde hij. Een grote glimlach kwam op mijn gezicht. ‘Ik ook van jou.’ Hij liet me los en pakte mijn hand vast. ‘Ik zal je nooit meer kwetsen.’ Mompelde ik. Hij omhelsde me. ‘Het maakt niet uit.’ Hij pakte mijn hand weer en trok me de kamer uit naar beneden. Emmett keek ons aan toen we de woonkamer in liepen, hij keek naar onze handen. ‘Hèhè, hebben jullie eindelijk met elkaar?’ Het was meer een conclusie dan een vraag. Jasper keek me aan. Ik knikte waardoor er een grote glimlach op zijn gezicht kwam. Hij drukte een kus op mijn kruin en ging op de bank zitten waarna hij me op zijn schoot trok.


--|•|--

Reacties? Kudo's?

Reageer (7)

  • WellDanceAgain

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    zegt dat genoeg?

    1 decennium geleden
  • badgucci

    Ohh yeah, *doet de running man*
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Emmett denkt hetzelfde als ik, woehaa^^

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Emmetts reactie ook echt he!
    Ahha, leuk dat je op vakantie gaat, veel plezier!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen