raad eens waar het over gaat? ALs je 'alice had haar meest angstaanjagende visioen' had gegokt was dat juist.

Toen had Alice haar meest angstaanjagende visioen. Ze zag dat haar moeder in het bos door een vreemdeling werd vermoord toen ze op weg was naar de stad. Ze vertelde haar moeder wat ze had gezien en haar moeder luisterde naar haar. De moeder van Alice hield haar dochters binnen, deed de deuren op slot en hield een geladen pistool bij de hand. Mr. Brandon kwam twee dagen later na een zakenreis thuis in een smerig huis vol bange vrouwen en niets te eten. Op aanraden van Mrs. Brandon doorzocht hij de bossen langs de weg, maar vond niets. Hij was boos op Alice over die ' verdomde verhalen' van haar en beval Alice niet nogmaals iedereen bang te maken. Alice werd steeds vaker geplaagd door flitsen van de vreemdeling, die nog steeds haar moeder besloop. Als ze haar ouders vertelde wat ze zag, werd haar vadre razend over de hysterie van Alice. Hij stond erop dat het gezin zijn gewone gang zou gaan. Maar hij was vaak weg, en dan volgde de moeder van Alice de wanhopige waarschuwingen van Alice zo veel mogelijk op. Toch moest ze nu eenmaal naar de winkel om eten te halen en moest ze de tuin bijhouden. Toen er een maande was verstreken en niemand de man had gezien, werd Mrs. Brandon minder voorzichtig. Ze ging weer bij haar vriendinnen op bezoek en weer naar naaikransjes. Ze nam het pistool steeds met zich mee - althans in het begin. Na twee maanden begon ze het te vergeten. Op een nacht had Alice een heem duidelijk visioen hoe de man in een T-ford het rijtuigje van haar moeder van de weg af reed net buiten de stad, waar een steile afgrond was. De moeder van Alice was al met het rijtuigje vertrokken. Alice rende achter haar aan en zag in haar gedachten hoe de vreemdeling naar het neergestorte rijtuigje keek om zeker te weten dat er niets in bewoog. Vervolgens had ze een visioen hoe de man wegreed van de plek van het ongeluk. Alice wist dat ze te laat was, maar bleef rennen. De dood van Alice's moeder werd als een ongeluk afgedaan en de protesten van Alice die het tegendeel beweerden, werden beantwoord met verontwaardiging en verdachtmaking. De vader van Alice gaf haar het bevel haar mond dichte te houden.

Reageer (2)

  • BlackDragon1

    Alweer arme Alice
    Je zo pas zoveel ongeluk hebben!

    1 decennium geleden
  • XMistressX

    Dat is zo zielig
    En niemand gelooft haar
    ik mag ze niet:@

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen