mense please reacties plaatse

Mr. Brandon hertrouwde binne zes maanden na de dood van zijn vrouw. De vrouw was een blonde uit Illinois die maar tien jaar ouder was dan Alice. Mr.Brandon had in het verleden vaak parels verkocht aan haar vader die juwelier was. De nieuwe Mrs. Brandon deed heel koel tegen Alice, hoewel ze de jongere Cynthia vertroetelde. Zelfs zonder haar visioenen was Alice intelligent. Achteloze, nonchalante opmerkingen van haar nieuwe stiefmoeder en het bewijs van langere voorbereidingen voor dit huwelijk dan mogelijk had kunnen zijn, leidden ertoe dat Alice verdenkingen koesterde. Ze ging met haar verdenkingen naar haar vader, die woedend reageerde omdat ze kwaadsprak over zijn nieuwe vrouw. De nacht na haar confrontatie met haar vader had Alice een visioen over haar vader en de vreemdeling die haar moeder vermoordde. Haar vader gaf de man geld. Toen had Alice een visioen van de man die over haar heengebogen stond met een mes. Te laat besefte ze dat ze de verkeerde persoon in vertrouwen had genomen. Alice rende naar buiten en rende acht kilometer tot aan het huis waar haar oom en tante woonden, haar enige nog levende familie. Alice bonsde op de deur tot ze reageerden en vertelde toen hijgend haar verhaal: haar vader had opdracht gegeven tot de moord op haar moeder en stuurde de moordenaar nu achter haar aan. De tante, die Alice nog steeds de schuld gaf van de dood van haar zoon, duwde Alice de deur uit en riep haar man om de honden te halen en Alice weg te jagen. Alice rende 15 kilometer terug naar de stad en kwam bij het huis van het hoofd van de politie, waar al licht brandde en mensen binnen waren. Zowel haar tante als haar vader was er al, en het hoofd van de politie was op de hoogte gebracht dat Alice gek geworden was. alice beschuldigde haar vader van zijn misdaden en haar stiefmoeder van medeplichtigheid, maar niemand luisterde naar haar. De meeste mensen dachten toch al dat Alice gek was, of bezeten door de duivel. Het hoofd van de politie werd goed betaald om Alice onopvallend in een inrichting 2 gemeenten verderop te laten plaatsen. Weinig mensen wisten wat er echt was gebeurd, en iedereen die de waarheid wel kende, had er veel begrip voor dat de Brandons graag wilde doen alsof Alice dood was.

Reageer (2)

  • BlackDragon1

    Goed verhaal maat stomme mensen :@:((

    1 decennium geleden
  • XMistressX

    Nou haat ik ze nog meeerrrr:@

    Wel goed verhaal trouwens XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen