Foto bij | 002 | En de knappe postbode [Chad Michael Murray]

Eindelijk nog eens verder beginne schrijven, ik beloof plechtig dat er in de vakantie nog deeltjes volgen!
Zondag moet ik in de namiddag wel even naar het wielrennen van mn liefje gaan kijken, maar 's avonds heb ik dan weer tijd voor jullie ;D
Veel leesplezieer ! :D
x ilse

Wat voraf ging: Ik doe nog maar net de deur open en ze vragen me al uit, net een kruisverhoor ;o. Ik zeg dat ik de job heb en ik zeg dat ik naar me kamer ben. Nouja even One Tree Hill kijken tot het eten klaar is. 'Eteeeen!' roept kleine zus Filou. Ik zit midden in de aflevering maar ja als ze roepen moet ik gaan. Ik kom beneden en ik ruikt al wat het is zonder dat ik het moet zien. 'Bah spruiten met varkenskotelet en aardappelen.' zeg ik boos. 'Eila, een beetje op je woorden letten ja, ik heb me hard uitgeslooft voor dit klaar te maken en dan is het niet goed voor je? Eten ga je doen. NU!' zegt mams kwaad terug.

Tegen mijn zin ging ik dan maar eten. Na het eten ging ik dan maar eens verder kijken naar de andere helft van mijn aflevering van One Tree Hill. Maar even later kreeg ik telefoon, mijn beste vriendin ! :D
'Heeeej Malikaaa, vriendinne hier !'
'Anne-Lauraaa !!'
'Ik bel met slecht nieuws..'
'Neee he dat meen je niet, welk?'
'Ik vertrek overmorgen opreis naar Portugal.'
'Maar, Maar, ik moest je nog zoveel vertellen, en dat gaat niet over de telefoon.'
'Lieve schat, kijk eens buiten ;).'
'Okee ga ik doen.'
'Super ;p.'
'Whaaaat, je staat zowat op mijn stoep en daarom bel je me? inplaats van gewoon aan te bellen, jij kipje!'
'Jouw kipje ;).'
'Wacht ik kom open doen.'
'Okeej.'
'Lateeers.'

Lief dagboekje van me. Vandaag 01-06-2011. Begin van de VAKANTIEEE !! Mijn beste vriendin belt me en wat blijkt? Ze staan hier nu speciaal voor mij op mijn stoep! Ze woont 10km verder maar dat is niet erg, we zitten op dezelfde school. Of anders gezegt, we zaten op dezelfde school. We waren net afgestudeert en is het namelijk vakantie. Ik ga na de vakantie naar de hoge school van Antwerpen, maar. Ja er is een maar, ik weet nameijk niet wat zij gaat doen. Dat zal ik anders straks eens vragen. Nu ga ik de deur open doen voor haar! Tot later dagboekje.

Ik ging naar beneden maar ze kwam me al tegemoet op de trap. Mijn zusje had blijkbaar de deur al open gedaan.
'Haaai Lau.' zei ik en gaf ze een dikke knuffel, het was een tijdje geleden dat ik ze zag, want ja, wat betekent de laatste dag van school? Boeken inleveren, titulaaris-uurtje, deliberaties van de verschillende jaren, inhaaltoetsen die ik niet moest doen dus weer een dagje thuis.
'Dolfijn Milkaaa.'
Ze noemt me Milka omdat ik altijd milkachocolade eet en omdat het bijna mijn naam is :p ik vind hetzelf wel grappig.
'Kom Lau, we gaan naar mijn kamer, zoals ik al zei aan de telefoon heb ik veel te vertellen.'
'Wel wat heb je allemaal te vertellen?' vraagt ze.
'Wel he, ik heb gisteren een knappe jongen gezien bij het postkantoor..'
Ze onderbreekt me en vraagt 'Wat deed je dan wel bij het postkantoor?'
Ik ga verder met uitleggen 'Ik ging gaan kijken voor een baantje in het weekend of vakantie, ik heb de job maar ze moeten juist nog bellen wanneer ik kan beginnen.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen