Foto bij #1.

Hier is het eerste hoofdstuk. Hopelijk vinden jullie het goed.
Ik ben er niet heel tevreden over, maar eerste hoofdstukken zijn altijd slecht.

Ik kijk op mijn horloge, ik speel en spelletje op mijn mobiel, ik eet en appel, maar de tijd lijkt er alleen maar langzamer door te gaan. Ik had Carlos gebelt dat ik met hem moest praten. Maar ze moesten nog iets doen in de studio. Hij zei dat hij er over 2 uur zou zijn. Dat betekende nu dus nog 30 minuten, hoe kom ik die door? Carlos zou vast denken dat ik hem iets super leuks ging vertellen. Maar dat viel aardig tegen. 'Ik ben zwanger.' was de pijnlijke zin die ik hem moest vertellen. Carlos was niet serieus genoeg om vader te worden. En ik, ik daarin tegen was gesloten naar andere, ik praatte niet graag. Voor de andere bandleden: James, Logan & Kendall was het ook maar en raadsel waarom Carlos en ik en relatie hebben. Voor ons niet, we hebben lol met elkaar, maar we kunnen ook goede gesprekken hebben. Daarom hou ik ook zoveel van hem. Maar diep van binnen denk ik dat hij het niet aankan.
Ik zucht. Er groeit en leven in me, en ik weet niet wat ik ermee moet doen. Adopteren of houden? Abortus was voor mij geen keuze, ik was veel te schijterig om mijn bloed eigen kind te vermoorden. Of het adoptie werd, lag aan Carlos. Ik wil het graag houden. Maar hij moet daarmee 100% achter me staan. Nog 10 minuutjes. Ik ga alvast naar de woonkamer. Lillian, Destiny & Kourtney waren er niet. Ze waren vast in het zwembad. Ik zucht alweer. Dan komt Carlos opeens naar binnen. Hij heeft de sleutel van ons appartement. 'Carlos!' zegt ik verbaasd.

Reageer (1)

  • xGadiot

    Mooie chapter! Carlos is idd niet serieus genoeg om vader te worden!(H)(H)(H)
    Snel verder!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen