'hé , zullen we naar mijn huis toe gaan ?'' vroeg ron aan zijn vrienden Harry en hermelien.

'We hebben werk te doen Ron ! Ik denk dat het wel een tijdje duurt voordat we sneep dronken hebben'' mompelde hermelien. Draco stond een paar meter verderop grijnzend mee te luisteren.

' Really , ehm .. waarom komen jullie niet naar mij toe voor maar heel even.' piepte ron.

' Why ? Gaat je kleine ginger zusje je weer in elkaar slaan ? ' giechelde draco.

' Shut the fuck up draco ! '' gilde ron.
'Of ga je haar met je handje slaan ? ' mompelde hermelien proesttend.

'Ja ron , het is maar een meisje ' voegde harry er dromerig aan toe. Harry had OBVIOUSLY een crush op Ron's zusje Ginny.

'' Yeah I would never let a women kick my ass ! Als ze het probeerde zei ik van 'HE get your BITCH ASS terug in de keuken en maak me wat taart !'. En als een vrouw me ooit shit gaf dan zei ik van 'EEY jij ga mijn was doen.

En als een of andere Ginger chick me probeerde te slaan dan zei ik 'EY missy , waarom ga je mij geen trui breien voordat ik je in het gezicht sla ! '

'yeah en als een chick ooit probeerde me te slaan zou ik zeggen van ' EEY stop met me te verkleden als de postbode en me laten dansen voor je. Terwijl jij crack rookt in je slaapkamer en terwijl je sex hebt met een man die ik niet ken op mijn vaders bed ! ' Vertelde Draco .

De andere keken hem geschokt aan.

' DRACO , waar the FUCK praat je over man !' mompelde harry geschokt.

' Ik zeg gewoon dat jullie allemaal Pussy's zijn, dat is alles.'Mompelde draco terwijl hij wegliep.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen