Foto bij #3.

Als ik minimaal 2 reacties krijg: krijgen jullie nog en hoofdstukje :D

'Dus je wilt het houden?' vraag ik aarzelend.
Carlos glimlacht. 'Natuurlijk wil ik het houden.'
Ik ga wat dichter tegen hem aan zitten.
En tijdje zitten we zo.
'Zullen we nu naar de andere gaan?' vraagt Carlos.
Ik knik, zou hij het willen vertellen?
Als we de kamer inlopen zien we iedereen zitten. Kendall met Lillian op zijn schoot, James en Logan voor de tafel met Kourtney en Destiny voor hun neus. Ze kijken allemaal opgewekt als we binnen kommen. Ik fluister Carlos toe 'Wil je het vertellen?' Hij denkt hard op en fluistert dan 'Ja want ze zijn mijn beste vrienden.' Ik begrijp het helemaal, hij kende Logan, James en Kendall al in Minnesota. Ik loop op Destiny en Kourtney af. 'Carlos wil zijn vrienden even wat vertellen, kommen jullie ook even op de bank zitten?' Ze knikken en volgen me. En Kendall en Carlos gaan bij Logan en James zitten. Er valt en dodelijke stilte.
Carlos begint te fluisteren wat wij niet kunnen verstaan. 'Wat hebben jullie vanmiddag gedaan?' De meiden beginnen door elkaar te praten. Mooi, zo kan Carlos het aan zijn vrienden vertellen. Als de meiden uitgekletst zijn, iets waar ik niet naar geluisterd heb, zien we Kendall, James en Logan schrikken. James fluistert iets in Carlos oor waardoor hij moet lachen. 'Je kan het wel aan Carlos.' Zegt Kendall bemoedigend. Hij knikt 'Ik weet dat we het kunnen.' Destiny, Kourtney en Lillian kijken verbaasd. 'Zal ik het jullie ook maar vertellen dan?' zegt Carlos terwijl hij naar mij kijkt. Ik knik.

Reageer (1)

  • xGadiot

    Kendall is lief!(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen