Foto bij #6.

Ik zit op de bb vn en vriendin ik activeer hierna nog 1

Dan kommen we aan in de studio.
Ik zie James, Kourtney en Logan al staan. Kourtney heeft tranen in haar ogen. Ik schrik ervan. Er moet wel iets ergs gebeurd zijn. Gustavo's gezicht staat neutraal. 'Meiden, en pups.' Hij schraapt zijn keel. 'Big Time Rush, en Girlz 4 gaan beide op tour, alleen BTR door Europa en Girlz 4 door Amerika.' We schrikken allemaal. 'Hoelang?' Vraag ik aan Kelly, aangezien Gustavo met de jongens aan het praten is. '3 en halve maand, maar geen zorgen als je moet bevallen ga je eventjes terug naar Palmwoods.' Ik zuchte opgelucht. 'En Carlos ook?' Kelly schudde haar hoofd; 'Voor jouw konde we verlof regelen, voor Carlos helaas niet.' Carlos verstond haar blijkbaar want zijn gezicht staat op onweer. Hij loopt boos Roc Records uit. Waarheen weet ik niet. 'Moet ik achter hem aan?' vraag ik de meiden. Die hun hoofd schudden. 'Ik ga wel even achter hem aan.' Bied Kendall aan. Ik kijk hem dankbaar aan. En Kendall gaat naar buiten. 'Gustavo? Wie gaat er dan met me mee?' Gustavo kijkt bedenkelijk. 'Ik ga mee met de pups naar Europa, maar Kelly gaat met jullie en een andere producer mee op tour, dus er zal altijd wel iemand met je meegaan.' Kelly glimlacht naar me. Maar ik begin te huilen. Alle meiden van Girlz 4 troostte me, maar ik weet dat het niet helpt, Carlos gaat naar Europa, hij zal zijn kind pas zien als het en halve maand oud is.'

Reageer (1)

  • xGadiot

    Aaahw, stomme Gustavo!:(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen