Foto bij #7.

Verwacht morgen niks van me, ben druk :(
Deze krjgen jullie als cadeau

Even later zijn we weer thuis.
Ik ga zonder iets te zeggen naar mijn kamer.
Ik wil alleen zijn.
Ik heb geen idee hoe ik hier doorheen ga kommen zonder Carlos, zonder Big Time Rush en zonder de meiden, want als ik ga bevallen gaan hun niet mee terug. Lillian komt mijn kamer binnen, 'Ga je mee zwemmen? Het is de laatste keer in Palmwoods voordat je de baby krijgt.' Ik knik, loop naar mijn kast en pak mijn bikini uit de kast. 'Gaan Logan, Kendall, James & Carlos ook mee?' Ze schud haar hoofd. 'Alleen Logan en James, van Kendall en Carlos weten we niet waar ze zijn.' Ik zucht. Logan en James zijn ook aardig, maar ik mis Carlos. Big Time Rush gaat morgen al op tour, wij volgende week pas. Ik loop naar de wc en trek mijn bikini al, nu valt mijn buik heel erg op. Logan en James staan al klaar. James is zijn haar aan het kammen. Als we bij het zwembad zijn, zien we Jo, Kendall's ex en Camille, Logan's ex op hun strandstoelen. Ze zwaaien naar ons. Bitters loopt rond te kijken. Hij gaat voor me staan. 'Gelukkig word die baby niet hier geboren, al dat bloed op mijn mooie Palmwoods handdoeken.' Wat is Bitters toch en zure pruim, zuchtend loop ik verder. 'Kom je Brook? Dan springen we in het bad!' Zegt Kourtney. Ik knik nee. 'Dat is gevaarlijk voor de baby.' Ze knikt. Ik ga op de rand zitten en glij zachtjes in het bad. Dit word nog en lange lange dag.

Reageer (1)

  • xGadiot

    Aaahw!(huil)
    Snel verder!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen