nieuwe kamer...

~Ja mensen, nog steeds Naomi POV, wen er maar aan~

Onderweg naar mijn kamer vroeg ik Carlos:"waarom heb je eigenlijk die helm op??" "Voor dat ik hier kwam speelde ik met mn 3 vrienden in het hockeyteam van de stad. Die helm is een deel van me geworden." Het klonk best schattig, vond ik. Net als een kind dat niet zonder zijn knuffel kan. Ik dacht aan mijn versleten teddybeer die ik onder in mijn koffer had gepropt. Ik had hem toch maar meegenomen. Eigenlijk kon ik niet goed zonder mijn knuffel. Ik schaamde me ervoor, maar ik wist dat Gabriëla ook nog met een knuffel sliep. Zou ik mn beste vriendin snel zien, nu ik ook in LA woon? "Ken jij Gabriëla Rodrigues misschien?" vroeg ik aan Carlos. "Ja zeker"zei hij. "als je al je spullen hebt uitgepakt zal ik iedereen aan je voorstellen. Gaab woont hier ook." Toen hij dat zei, was ik alle zorgen die ik in het vliegtuig nog had gehad tijdelijk vergeten.

~Op de 2e verdieping aangekomen~
Ik maakte de deur van mijn nieuwe kamer open. Carlos liep achter me aan met mn spullen. Mijn kamer was leuk ingericht. Mooie, fris gekleurde muren, een leuke keuken en een gigantische hoekbank. De badkamer was ruim ,met een grote douchecabine en 2 wastafels. Mijn slaapkamer was ook groot met een 2persoonsbed en een bureau. Ik had een groot balkon en vanaf het balkon kon ik het zwembad zien. Ik legde mijn spullen in de kasten, maakte mijn bed op. Al die tijd zat Carlos als een trouwe hond op me te wachten. Het was alsof ik hem al jaren kende.

~alweer een hfdstuk klaar!! kudo+abo+reactie????:X

Reageer (4)

  • KIMJIWON

    schattig(H)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    aboooo

    1 decennium geleden
  • Travelandbeliev

    I do love it!

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Carlos noemt mij Gaab ! Wat lief
    Leuke story !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen