Dana P.O.V

"Luister maar. Daar komt het geluid van de golven vandaan." Ik wees achter me. "Kom dan."

Ze geloofde me niet maar ik wist het zeker. We waren in Forks hoe dom en belachelijk het ook klonk. 'Maar Agnes' probeerde ik nog, Maar ze liep al weg. Hoe zou een strand ons nou kunnen helpen. Ik probeerde men kleding te fatsoeneren maar die waren al niet meer te reden. Men hakken hadden het wonder boven wonder wel overleeft. Ik hoorde het geluid van de golven dichterbij komen. 'En wat wil je gaan doen als we bij het strand zijn' vroeg ik. 'Stil nou' fluisterde ze. We kwamen bij een rivier uit. 'Wow wat een grote zee' zei ik sarcastie's. 'Nessie kom je' riep een stem die iedere Twilight fan zou herkennen. Agnes stond al op en ik zag Alice even opkijken. 'Nes jij niet' fluisterde ik. Alice kwam aan lopen. 'Hallo' zei ze en bekeek ons even. Ja we zagen er niet uit. 'Wie zijn jullie' vroeg ze. 'Cheyenne en dit is Laurine' stelde ik ons voor. Eigenlijk waren dat onze 3de namen maar wie boeit dat. Renesmee kwam aan huppelen. 'Nessie' zei Agnes 'Ja, Alice wie zijn dit' vroeg ze. 'Kom maar mee met ons' zei Alice en liep weg. We volgde haar. 'Okee dit is onmogelijk' fluisterde ik tegen Agnes. 'Ik weet het' fluisterde ze terug. 'Ik zei toch dat ik het herkende' fluisterde ik weer. 'Jaja sssst' zei ze en het grote witte huis kwam in zicht. 'Wow in het echt is het nog mooier' zei ik. Alice keek even verbaast om en stapte toen naar binnen.

Reageer (1)

  • DUNBAR9

    Super leuk ! Snel verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen