Pink---Bonita
Purple---Fay
Rood---Bonita's moeder(Kim)en Carlos
Groen---Bitters en Gustavo en Jo en Lukas
Blauw---Coen en Katie en Buddha Bob
Geel---Kendall en Camille
Grijs---James en Kelly en Anne
Oranje---Logan

Oke dit hoofdstuk moets er een keer komen heb er lang genoeg dingen tussen zitten proppen dus alle kleine kinderjes oogjes dicht.

Logan geeft Bonita een zoen en tilt haar op terwijl Katie in paniek opeens de kamer binnen komt zetten.

Katie je ziet lijk bleek heb je een spook gezien?
Nee dat niet maar er zit een jongen achter me aan ene Lukas, hij zei tegen me ja ik ken jou wel jij ben het zusje van Kendall van Big Time Rush beter zeg je me waar Fay is anders doe ik je wat zegt Katie
Lukas weer hij kan het echt niet hebben dat Fay nu iemand anders heeft, maak je maar niet druk Katie ik praat morgen wel met hem en ga nu maar slapen het is al laat

Katie loop de kamer uit en haar slaapkamer in.

Zo die is weg waar waren we?

Logan zoende Bonita en duwde haar op de bank.

Logan wat doe je?
Ssst je verpest het moment

Bonita gaat bij Logan op schoot zitten en hij tilde haar op en liep zijn kamer in waar hij haar op bed neer zetten, Bonita ging recht op zitten en wist ineens wat Logan bedoelde met ik weet wel een manier om je moe te maken.

Bonita stond op en liep naar Logan toe en drukte haar lippen op die van hem.

Ik weet wat je bedoeld met ik kan je wel moe maken
Dat is mooi

Logen drukte een kus op Bonita's lippen en deed haar shirt uit en zijn shirt, Bonita keek hem met een uitdagende blik aan en maakte de rist van haar rokje los die meteen op de grond viel, ze kuste Logan en maakte zijn broek los even later stonden ze tegenover elkaar in hun ondergoed, Logan maakte de sluiting van Bonita's bh los en trok die uit, hij zoende haar en duwde haar op zijn bed, Bonita pakte Logan's hand vast en trok hem naar zich toe en zoende hem, Logan's handen gleden naar beneden en hij trok haar slipje uit en zijn boxer, langzaam voelde Bonita hem in haar komen en hij keek haar met een uitdagende blik aan, Bonita sloeg haar arme om zijn nek en kuste hem, Logan's bed krakte een beetje maar dat kon ze niet schelen, Bonita begon zachtjes te kreunen.

Bonita jij bent het mooiste meisje dat ik ooit in me leven heb ontmoet

Bonita voelde Logan komen en kreunde harder, opeens vloog de deur open en in de deur opening stond Kendall hij keek slaperig en boos.

Zo is het wel weer genoeg met jullie twee ga slapen ofzo het is al bijna iets van 3 uur! zegt Kendall boos.

Kendall sloeg de deur dicht en liep zijn eigen kamer weer in.

Zo die heeft een pesthumeur komt zeker omdat het uit is met Jo

Logan lachde en keek op de wekker het was inderdaad bijna 3 uur.

Maar Kendall heeft wel gelijk het is inderdaad bijna 3 uur en ik denk zelf nu toch ook wel dat het verstandig is om te gaan slapen
Ja dat lijkt mij ook een prima idee

Logan kuste Bonita nog een keer en toen vielen ze in slaap, de volgende ochtend werden ze gewekt door de altijd vrolijke Carlos.

Goedemorgen herrie schoppers! Opstaan het is al half 12! riep Carlos vrolijk tewijl hij de gordijnen open schoof.

Carlos maak is niet z'n herrie en doe die gordijne dicht het licht doet pijn aan me ogen
Wat zei je half 12?!?
Ja hij zei half 12 zegt Anne die onder tussen ook de kamer binnen was gelopen en een arm om Carlos heen sloeg.
Dus hop jullie twee kom op het bed uit! zegt Carlos

Logan wreef in zijn ogen ik pakte zijn broek van de grond en liep de kamer uit gevolgd door Carlos en Anne, Bonita bleef liggen tot dat ze de stem van Fay hoorde die was ze al helemaal vergeten ze stond op en kleden zich aan en liep de woonkamer in.

Oke nou iedereen eidelijk uit bed is kunnen we dan nu naar het strand gaan zegt James.
Ow ja we ging vandaag naar het stand dat was ik helemaal vergeten
Logan als jou hoofd soms niet vast zat vergat je die misschien ook nog is nou schiet op pak je spullen en dan gaan we eindelijk

Reageer (1)

  • Allysae

    nice
    hihihi
    ik heet ook bonita
    hihi
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen