Foto bij Proloog ¤ 2000

‘Je bent een idioot Maes.’ Lachte ik. Maes, mijn beste vriend. Ik ken hem al vanaf ik een baby was, hij had me nooit verlaten. Maes keek me beledigd aan en tilde me gemak op. Zijn koude huid was nooit een probleem voor me geweest, het voelde fijn. Zijn rode ogen maakten me ook niet uit, het had wel iets. Er was alleen een probleem. Zijn geheim. Ik wist het waardoor ik ook in de problemen zat, grote problemen. Ik moet dood, ik weet teveel. Maes beloofde me te beschermen, maar dat helpt toch niet. ik bescherm mezelf wel, dat is niet moeilijk. Maes zette me weer op de grond en ik rende weg. Lachend keek hij me na. ‘Ik krijg je wel te pakken!’ Ik ren zo hard mogelijk weg en verstop me in een boom. Na tien minuten komt hij maar niet en loop ik terug. Tranen wellen op en met mijn hand voor mijn mond kijk ik naar het hoopje lichaamsdelen, oprokend in een paarse wolk. Ik val op mijn knieën en kijk naar Maes. Een klein dubbelgevouwen briefje ligt voor hem. Ik pak hem met trillende vingers en open hem. “We vinden je wel”


~~>¤<~~

Kudo's & Reacties zijn altijd welkom <3

Reageer (5)

  • Merchantson

    nieuwe lezer! Wow, lekker begin XD

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Ben een ABO! Twinnie, wat bedoelde je met trillerig? XD

    1 decennium geleden
  • Wellick

    O_o. Ik moet een abo hebben o.o

    1 decennium geleden
  • Luffy

    :o verder! +abo

    1 decennium geleden
  • Incertitude

    omg :| zielig o; snel verder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen