Foto bij ~O13 DO YOU ALL KNOW JUSTIN BIEBER?

POV Justin
Toen ik alle gordijnen helemaal dicht had gedaan zette ik ook mn kop af. Na even alles uitgelegt te hebben, om zeker te zijn dat hij niet ineens JUSTIN gaat roepen, liepen we , helemaal aangekleed weer naar buiten. ‘kijk, kate, daar zijn ze’ hoorde ik Isa zeggen. Ik glimlachtte en zag isa weer aan komen rennen. ‘kate. Dat is dipsy he. En hij heet travis.’ Zei ze terwijl ze met haar kleine vingertje naar chaz wees. ‘oke.’ Zei ze tegen isa. ‘maar jij wilde wat aan ze gaan vragen toch?’ zei ze. Isa knikte. ‘dipsy… gaan jullie mee het park in met ons?’ ‘tuurlijk gaan we mee’ zei chaz. Ik hoorde gewoon aan zn stem dat hij lachtte. We liepen het park in en isa had chaz zover gekregen om mee te gaan de draaimolen in. Kate en ik stonden te kijken toen ik mn telefoon voelde trillen. ‘ik ga even naar de tinkywinkywc’ zei ik. Ja ik had mn telefoon maar op trillen gezet. Genante ringtones…. Ik liep snel weg en rende de wc in. Ik trok snel mn pak uit en nam op. ‘hee scooter’ ‘hee justin. Je hebt vanavond een klein optreden in teletubbieland. Je kan er wel zelf heen he?’ ‘ja nou ik moet je denk ik even wat uitleggen…’ ik had het hele verhaal uitgelegt. ‘jezus, justin…’ ‘je mag niks tegen mn maa zeggen hoor!’ zei ik snel. ‘nee nee ik hou mn mond wel.’ We hingen op en ik stopte mn telefoon weer weg. Ik trok het pak aan en zette de kop weer op. Ik liep terug naar Kate, waar chaz en isa ook al weer stonden. ‘en, was de draaimolen leuk?’ vroeg ik lachend aan chaz. Hij knikte langzaam. Haha. Ineens gingen er wat lichtjes aan op het podium en liep er een man het podium op. Iedereen liep naar het podium toe. Wij dus ook. ‘hallo.’ Begon hij. ‘kennen jullie allemaal justin bieber?’ ogod. Daar gaan we.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sorry lieve abotjes,
ik d8 ook wel dat ChazChills mijn w8woord nog wel wist hahaha EPIC FAIL.
maar ik ben weer trug dus DEEELTJEE (:
dankjullie voor de reacties -a-

ps denken jullie ook niet dat die tutu justin goed zou staan ghehe,

Reageer (2)

  • xROAR

    VERDEEEERR!! DIT IS ZWAAR VERSLAVEND ;D

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Justin is en blijft sexy,met of zonder tutu ! Hahaa xD
    Zie het al voor me,DE Justin Bieber met een tutu phahaa #Epic fail.
    Abooooooooo (H)

    Zou je misschien mijn story ook willen lezen?En als je hem goed vind eventueel een abo ofzo nemen en zou je dan heel misschien ook reclame willen maken?
    You've changed my life ft.Justin Drew Bieber
    Alvast bedankt !

    -Hanne xoxo (h)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen