Foto bij || 3 || Destany Jones

geschreven door BelieveInIt

Ik werd pas laat wakker. Ik douchte en kleedde me daarna aan. Ik besloot dat ik vandaag naar het strand ging. Ik at eerst even snel en ging toen weg. Ik was al snel op het strand. Ik zat gewoon een beetje voor mijn uit te staren, toen ik voetstappen hoorde. Ik draaide me om en zag een jongen naar mij toe lopen. Toen hij recht in mijn ogen keek voelde ik een raar gevoel in mijn maag. Ik dacht dat het was omdat ik best weinig had gegeten vanmorgen, dus ik besteedde er geen aandacht aan. "Hoi, ik ben Destany" stelde ik me voor. "Ehm hoi ik ben Jacob, maar iedereen noemt me Jake" zei de jongen. "nou hoi Jake. Ik ben nieuw hier, maar dat had je waarschijnlijk al door. Wat doe je hier eigenlijk alleen op het strand. Het lijkt me dat iemand zoals jij wel vrienden heeft" zei ik. "Ja ze komen zo. Heb je zin om met ons rond te hangen" vroeg hij aan mij. "Ja hoor lijkt me leuk". Net toen ik dat had gezegd, kwamen er nog meer jongens het strand op lopen. Het waren er in totaal zes. Er liep ook een meisjes bij. Ze liepen onze richting op. Dat zouden waarschijnlijk de vrienden van Jacob zijn. Ze stonden stil voor ons. "Hoi ik ben Destany. Ik ben hier nieuw" zei ik. "Hoi, ik ben Sam. Dit zijn Embry, Quil, Jared, Paul, Seth en leah" zei de grootste van allemaal. Bij elke naam wees hij iemand aan. "Ik zie dat je Jacob al kent" zei een ander jongen. Paul als ik het goed had. "Ehm ja. Ik was hier op het strand en hij liep naar mij toe en toen zijn we een beetje gaan praten" zei ik. Ik keek even naar Jacob. Hij stond me al de hele tijd aan te staren. Ik vroeg me af waarom. De rest keek ook ineens naar Jacob. Jake kan ik even met je praten" vroeg Sam aan Jacob. Hij knikte en liep daarna mee. "Weet je jullie lijken allemaal wel veel op elkaar. Zijn jullie familie van elkaar" vroeg ik. "Nee, alleen ik en Seth zijn broer en zus. Ik ben Leah" zei het meisje. "Ok genoeg gepraat. Wie gaat er mee klifduiken" zei als het goed is Embry. "Ik ga niet mee. Ik heb echt hele erge hoogte vrees" zei ik. "Ok bye dan" zei embry. Ik ging zitten. Leah kwam naast mij zitten. "Moet je niet met de jongens mee" vroeg ik aan Leah. "Nee, het is meer een verplichting om met hun om te gaan" zei ze somber. Ik besloot dat ik daar beter niet naar kon vragen. we begonnen over andere digen te praten. na een kwartier was Jacob weer terug. "Ehm destany, kun je even meekomen" vroeg Jacob. "Waarvoor dan" vroeg ik nieuwsgierig. "Ik moet je iets belangrijks vertellen". We liepen samen naar de kliffen toe.

_________________________________________

pleazz mensen reageer. als jullie een verhaal hebben willen jullie ook dat er gereageerd wordt dus zouden jullie pleazz een reactie willen neerzetten

Reageer (1)

  • Istina

    Ja, ik snap je wel qua die reacties, maar je zult zoiets altijd hebben.
    En 'snel verder' is ook niet bepaald motiverend, dus die mensen kiezen
    er dan voor om maar niks te plaatsen. Goed, jullie verhaal is goed geschreven,
    en volgens mij gaat het nog superleuk worden. Ga maar snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen