Foto bij -XIV-

~ Me <3 This picture (: ~

Elena had een heleboel vragen, en op geen enkele kon ze een antwoord vinden.
Waarvoor diende de kaart, waarom lag Ewout zijn amulet in mijn bos, waarom liep Ewout weg net voor ik mijn vertrouwde plek bereikte, wat hadden ik en Ewout nu met elkaar ,waarom hadden we dezelfde amulet en waarvoor diende die, en het meest belangrijkste: wat had mijn moeder hier mee te maken?
Ik zucht en zet me neer in het gras. Het voelde nat aan, vast omdat de temperatuur heel wat was afgekoeld.
'Wat moet ik nu doen?' mompel ik. Een aantal minuutjes later kwam ik tot het besluit dat ik het best terug naar huis ging. Papa zou toch al liggen slapen.
Ik ren terug naar huis en stop voor de deur. Ik sluip naar de achtertuin, waar mijn kamer stond. Ik hoopte dat de deur niet te veel zou piepen wanneer ik ze open deed. Maar ja hoor, de deur maakte enorm veel lawaai.
Snel deed ik m'n kleren uit, en trok een losse, veel te grote t-shirt over mijn lichaam. Ik nam het stuk hout met de kaart op die ik had gevonden en stak ze in m'n rugzak. Even later, viel ik in slaap.

Ik werd wakker, en normaal zou er zon in m'n ogen moeten schijnen, maar deze keer was dat niet zo. Ik open mijn ogen volledig.
De reden waarom er geen zon in mijn ogen scheen, was omdat mijn vader voor me stond.
Ik gil. 'Papa, me zo doen schrikken!'
'Sorry lieverd, kom eens hier.' Gehoorzaam stap ik uit bed, naar mijn vader toe. Ik stond voor hem.
Plotseling sloeg hij zijn armen rond mij. 'Het spijt me zo.' 'Ik had je nooit mogen slaan.'
Ik lach. Ik was blij dat dit opgelost was. 'En ik moet echt eens afleren om van je weg te lopen' grinnik ik.
'Ik heb wat voor je.' 'Leg je in je bed, en verroer je niet!!' zei mijn vader na een tijdje.
Ik ga gehoorzaam onder de lakens liggen, en even later komt hij met een overheerlijk ontbijt, en dan praten we bij.
Na een vader-dochter moment, wat ik echt eens nodig was, besluit ik om nog eens bij Myrthe langs te gaan. Als ik vandaag vanalles ging oplossen, dan moest ik toch ook zeker eens bij haar langsgaan.
Ik stuur haar alvast een berichtje:

'Hey, we moeten praten. Ik weet dat ik dom tegen je gedaan heb, maar ik kan het uitleggen. Besides, I need a boy-talk.
xox, Elena'


Snel neem ik m'n fiets, en rij naar Myrthe's huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen