dit nummer betekent echt heel veel voor me, het gaat over mij en het meisje dat tegen over ons woonde in het begin. ik ben altijd echt verliefd op haar geweest, toen we een keer op tour waren door america, lande we aan het einde in las vegas, daar zag ik haar aan de roulette tafel. ze herkende me niet maar ik haar wel. na een uur sprak ik haar aan de bar, ze herkende me eindelijk en was echt blij me te zien. ze brak mijn hart toen wel, ik was nog altijd te bang haar te vertellen wat ik voor haar voelde, en toen zag ik de goude ring met diamant. ik vroeg van wie ze hem had, ze was verloofd. ik had zo veel moeite mijn tranen en jaloersie te verbergen, maar feliciteerde haar en haar verloofde. toen ze weer verder gingen ben ik terug naar mijn hotel kamer gerent en heb ik uren gehuilt, tot shin binnen kwam en me trooste. hij zei dat ik mijn verdriet moest op schrijven aangezien dat vaker heeft gewerkt. ik heb het dus gedaan, tears in vegas is er uit ontstaan en ik heb het lang weg gelegt, dat was gebeurt toen luminor nog in de band zat. ik heb nooit zo veel liefdes verdriet gehad. ik heb het nummer ook weg gestopt in mijn dagboek. toen ik het laatste album schreef vond ik het, ik was kort op inspiratie en gaf het aan de manager. de jongens vonden het nummer prachtig, maar ik heb ze nooit verteld waar het precies over ging. alleen shin wist het. die had het gelijk door.

Reageer (2)

  • ChibiKiro

    aw Shin had het door, Shin is slim ^^
    (in tegenstelling tot mij x3)

    *zingt mee met EvilCupcake* x3

    1 decennium geleden
  • EvilCupcake

    zielig nou...(huil)
    *Begint te zingen*
    "tears in vegas, tears in vegas who save us.
    we're all toyz girls and boys
    "(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen