dat nummer vond ik echt hilarisch. ik en yu hebben het in een extreem zatte bui geschreven. we konden erna ons eigen handschrift ook amper lezen maar het is luminor gelukt om het te ontcijferen. ik en yu waren uit geweest en kwamen straal bezopen terug. zijn vriendin was echt woedend aangezien we zo zat waren en liet hem op de bank slapen. dat ging dus niet gebeuren in eerste instantie dus hij was uit eindelijk naast mij komen liggen. hij kwam zijn kamer niet in aangezien de deur op slot zat. we hebben nog lang aan de keuken tafel gezeten en hebben luminor gebeld. die was een paar dagen bij zijn ouders aangezien die 25 jaar getrouwd waren. eerst wilde we mee maar zijn ouders zijn niet echt gecharmeerd van ons na de laatste keer. toen we hem hadden ontmoet en hij ons voorstelde. na een paar hilarische momenten in de mega tuin, was yu dronken in het golfkarretje gaan rijden wat van luminors vader was en heeft het ding in het zwembad in gereden. we mochten nooit meer terug komen. maar we hadden luminor straal bezopen gebeld en begonnen heel vaag te doen over hoe sexy en knap we wel niet zouden zijn. we hebben zeker een uur gebeld en daarna een porno film gekeken terwijl we het nummer schreven. de volgende dag kwam luminor bloed chagreinig thuis en heeft toen het nummer ontcijfert. die zelfde dag heeft de vriendin van yu hem gedumpt en is yu weer op megan fox gaan geilen. die vriendin was echt een trut dus we waren allemaal heel blij dat het over was.

Reageer (3)

  • ChibiKiro

    haha x3

    1 decennium geleden
  • EvilCupcake

    hahaha, Yu lijkt wel een vriendin van me als ik en zei melig zijn.
    Wow hun kijken veel porn xD

    1 decennium geleden
  • worldofanime

    Xd ik mag jou verhalen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen