Dana P.O.V.

Ik opende mijn ogen, die ik meteen weer dicht kneep. 'Dana' zei Agnes en ik opende mij ogen weer. mijn hoofd bonkte toen ik recht op ging zitten. 'Carlisle zegt dat je moet blijven liggen' zei ze. Maar toch stond ik op en alles begon een beetje te draaien. Dus ging ik zitten. 'Das niet liggen' zei ze lachend. 'Maar wie zegt dat ik luister' zei ik en stond weer op. 'Ik' zei Carlisle die aan kwam lopen. Ik hield niet van dokters om 2 redenen: 1. Ze weten altijd alles beter, 2. Die naalden zijn eng. Ik ging zitten en hij kwam naast me zitten. Hij scheen met z'n irritant lampje in mijn ogen. Snel draaide ik men hoofd weg. Ik hoorde iemand lachen, waarschijnlijk Edward. Esmé kwam binnen gelopen met een glas water. 'Doe rustig vandaag' zei Carlisle en vertrok naar boven. Esmé gaf het glas 'Dankje' zei ik en trok men knieën op. 'En wat gaan we nu doen' vroeg ik. 'Rusten' zei Agnes lachend. 'Jaja blah blah blah' zei ik en stond op. 'Wat ga je doen' vroeg Esmé 'Men haar enzo' zei ik en liep naar boven. Ik had standaard een borstel en Mascara in men tas zitten. Alleen was ik de mascara kwijt dus kiepte ik men tas om. 'Heey die was ik kwijt' zei ik toen ik men Diadeem onder de zooi vandaan trok en op zetten en toen rolde men Mascara op de grond. Snel deed ik die op en liep naar buiten op het balkon. Ik zou naar buiten kunnen want ik werd gek van het niks doen. Ik klom op de balkonrand. Wacht was die vampier dood want als dat niet was dan zou ik straks dood zijn. Okee misschien niet zoon slim idee. Op dat moment kwam Alice binnen lopen. 'Ga mee shoppen' zei ze vrolijk. 'Okee' zei ik en liep achter haar aan naar beneden. 'Ga je ook mee Agnes' vroeg ik 'Nee geen zin 'zei ze en keek veder naar een programma dat aan stond. 'Dan gaan we met z'n 2tjes' zei ik en we liepen naar de deur 'Doe we rustig Alice' zei Esmé en liep naar de keuken. 'Hoeft niet hoor' fluisterde ik en we stapte in Alice auto en ze gaf vol gas en reed weg.

Reageer (1)

  • DUNBAR9

    Snel verder !!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen