Foto bij ¦48¦

Onder het rennen veranderde ik in een wolf. Mai! Ga naar huis, je weet niet wat je moet doen, we hebben je niet nodig! Sam was boos. Ik rende richting hem, de wolven en de Cullens waren al aan het vechten. Mai! Seth kwam er tussen en hij klonk blij. Hey Seth. Seth was bij die ene vampier die ik ooit ontmoete, Edward Cullen ofzo. En een meisje, geen idee wie. Het gevecht begint bijna Mai, jij hebt niet getraind, dus mag je niet vechten. Ik trok een beledigd gezicht. Ik heb meer vampieren gedood dan dat jij ooit heb gedaan, een week geleden nog twee nieuwelingen in mijn ééntje. Ik legde nadruk op mijn eentje, zodat hij wist dat ik het wel aankon. Hij zuchtte. Oke, kom hier. Ik liep naar hem toe. De Cullens vallen eerst aan, dan wij. Er kwam een hele grote groep zoete stink vampiers het veld op. De goede vampieren, met de gouden ogen, oftewel de Cullens rende op ze af. Nu! Klonk Sam in mijn gedachten. Ik sprong achter de grote rots vandaan en beet de eerste nieuweling dood door zijn nek eraf te bijten. Ik wist dat Seth mij erg goed in de gaten hield, maar dat kon niet meer toen hij ineens moest vechten. Seth is goed, er zal wel niets gebeuren. Alle nieuwelingen waren dood maar die vieze geur bleef hangen waardoor mijn neus pijn deed. In Leah’s gedachten zag ik nog een vampier. Leah! Nee, niet doen! Ze sprong op de vampier af. Jacob duwde haar weg en probeerde de vampier te doden. Ik zag dat hij het niet ging winnen en ik duwde hem weg van de vampier, die me bij mijn rug vastpakte.


~~{*}~~

Ik meld alvast dat dit verhaal bijna voorbij is...

Reageer (13)

  • Dreambelievr

    Aw dat gaat zeer doen.

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Ze gaat dood he? waarom laat je haar doodgaan? (huil)
    Dan is Seth zo zielig, maar wacht eens. Dan gaat perry hem wel opvrolijken =)

    1 decennium geleden
  • Sucrose

    neee dat mag niet. er mag nog geen einde aan komen :(
    Snel verder <33
    X

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG verhaal <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Depts

    awwwh, waarom al zo snel??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen