Foto bij Hato

Op het plaatje zien jullie Hato.Is hij cool of niet?

Ik liep naar de balie om een kamersleutel te halen.Ik kreeg de sleutel,kamer 21.Ik keek even hoe laat het was,21:39.En snel liep ik naar de trap.Toen ik halverwege was hoorde ik het geluid van de schuifdeuren en een vertrouwd 'Bulba.'
Ik draaide me om en zag Bulbasaur en de jongen staan.Ik rende naar ze toe.De jongen stond te hijgen.Hij was net als ik drijfnat.In het pokecenter had ik mijn jack uitgedaan.
'Hey,gaat het?' Vroeg ik aan hem.De jongen ging recht staan.
'Ja hoor,hoe is het met Sneasel?' Vroeg hij meteen.
'Super goed,hij ligt nu op de rustzaal.We mogen nog niet bij hem.' Vertelde ik.De jongen leek opgelucht.Ik keek goed naar hem.Hij had een gave koptelefoon en die pluk haar bleek expres te zijn.Ik dacht eerst dat het van de regen kwam.Volgens mij was hij even oud als ik,mischien één jaar jonger.Zijn sweatshirt was hartstikke nat.
'Als je niet verkouden wilt worden kan je...' Maar de jongen antwoorde al voordat ik m'n zin kon afmaken.
'Weet ik,ik trek hem al uit.' Zei hij lachend.Hij trok zijn sweatshirt over zijn hooft.Blijkbaar had hij er geen shirt onder.Een paar meiden achter ons begonnen te giechelen toen ze hem zonder shirt zagen.Hij keek ze aan het grijnsde.
'Kunnen jullie het zien?' Vroeg hij lachend.
'Ja hoor.' Zeiden de meiden zowat in koor.Ik schudde mijn hooft en wende me weer tot de jongen.
'Ik heb een kamer,je kan bij erbij.' Zei ik en zwaaide lachend met de sleutel.
'Oke,geweldig.' Zei hij en met z'n drietjes liepen we naar boven.De jongen plofte neer op zijn bed.IK ging eerst douchen.Daar had ik echt zin in.De warmen stralen voelde lekker aan op mijn koude spieren.Ik kon het niet in mijn gezicht doen,vanwege de krassen.Toen ik klaar was trok ik mijn boxer aan en legde de handdoek in mijn nek.Ik keek in de spiegel.De krassen waren gelukkig niet diep en ook niet heel duidelijk.Maar soms branden ze wel een beetje,stomme Aipom.Ik krijg je nog wel!Dacht ik en liep de kamer uit.De jongen zat in de vensterbank naar buiten te kijken.
'Hey.' Zei ik maar hij reageerde niet.
'Yo.' Weer geen reactie.
'YO KEREL!' Riep ik toen.Hij draaide naar mij om.
'Hmmm?' Vroeg hij.Ik sloeg mijzelf voor mijn kop.
'Contact contact,aarde aan...' O ja,ik weet zijn naam nog niet.
'Hato.' Zei hij grijnsend.
'Sorry dat ik niet reageerde.Mijn moeder zegt ook altijd dat ik dromerig ben.' Zei hij gniffelend.
'Coole naam.' Zei ik oprecht.
'Hato betekend hart.O ja,ik ben 13 jaar.' Vertelde Hato.Ik had dus goed geschat.
'Die Sneasel betekende veel voor jou,niet?' Merkte ik op.Hato knikte.
'Ik heb Sneasel al lang.' Zei hij.Ik gaapte.
'Aaah,het was een lange dag.Ik ben slapen.' Zei ik en kroop een bed in.
'Ja,ik ook.Eerst even me tanden poetsen.' Zei Hato.Ik knikte en Hato liep de badkamer binnen.Ik sloot mijn ogen en draaide me om.Een glimlach verscheen op mijn gezicht,Hato was een goede jongen.Een jongen vernaamd naar het zuivere hart.

Hato is cool toch?Ik vind van wel:Y)

Reageer (4)

  • KuroTenshi

    Yap Hato is coowl

    dromerigheid heerst

    1 decennium geleden
  • AnimeWrither

    Gheghe, nice D:

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    echt zo kewlx3
    snel verdeeeerxD

    1 decennium geleden
  • Organism

    JAJAJAJAja kan je er misschien nog een paar vanaaf opzetten. en oja als je nog die plaatjes van pokemon trainers doet kan ik aan me story beginnen. Sorry kom (ik hoe heet dat) over

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen