Foto bij ~O15 Pick Kate

POV Justin
We stonden in het publiek tussen alle kinderen en ik keek zenuwachtig –in m’n tinkywinkykop- om me heen. Toen zag ik scooter ineens aan komen lopen. ‘tinkywinky’ zei hij. ‘ja’ ‘omdat jij hier werkt, en we missen iemand, vroeg ik me af of je even wilde komen helpen achter de schermen.’ ‘vind je dat oke?’ vroeg ik aan kate. Ze knikte. ‘tot straks’ zei ik en liep samen met scooter weg. Eenmaal achter de schermen liep ik een klein kamertje in waar mn kleding lag. Ik trok snel het pak uit en trok de kleding aan. ik waste even snel mn haar en föhnde het , zodat het weer goed zat. Want van die kop werd je haar er niet beter op. ‘JUSTIN JE MOET OP’ hoorde ik scooter vanachter de deur roepen. Ik liep het kamertje weer uit en ik kreeg mn microfoon enalles. Ik werd aangekondigt door die man en ik hoorde geklap. Ik rende het podium op en ze begonnen te gillen. Ik begon met Love Me. Ik zag Kate samen met isa meezingen. Ik keek haar aan en ik kon het niet helpen om te glimlachen. Ik zong verder. Na Love me, kwam Never Say Never, daarna kwam Up en daarna liep er een man het podium op. Hij zette een kruk neer en er kwamen nog wat andere mensen het podium op. Ik liep snel naar de man met de rozen die nog achter de schermen stonden. Ik rende even snel naar het tinkywinky pak. Ik had de bloemetjes van isa snel gehaald. Ik pakte ze en stopte ze tussen de rozen. ‘scooter. Als OLLG moet je Kate halen oke?’ vroeg ik. Hij knikte. Ik liep het podium weer op en de eerste noten begonnen al. Ik begon te zingen. Na ongeveer 1 minuut zag ik scooter naar kate lopen. Hij zei wat en ze sloeg haar hand voor haar mond. Ze werd meegenomen en even later werd ze door scooter het podium opgezet.

Reageer (3)

  • TheBiebAmore

    xHanneBieber
    haha ik moest echt lachen van je reactie xD.
    sorry het spijt me. :$

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Hahaha. xHanneBieber xd. Geniaal.
    Maaaruuuh.. Verderr

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Ik moest de OLLG worden ! ;o
    Hoe durft Scooter,ik had hem 1000dollar gegeven daarvoor en dan neemt hij nog gewoon Kate?;o
    Verder jij !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen