Foto bij ~O16 Yellow flowers?

oke klinkt dom maar hoe moet je ook alweer de achtergrond enzo van je story veranderen :$ pls help

POV Justin
De mannen die nog op het podium stonden liepen allemaal naar haar toe en leidde haar naar de kruk. Ik pakte de bloemen, met de gele bloemetjes van Isa erbij, en liep naar haar toe. Ze keek me met grote ogen en een glimlach aan. ik gaf haar de bloemen en zong ondertussen verder. Ik sloeg m’n armen om haar heen en zong nog steeds verder. Toen het liedje afgelopen was gaf ik haar nog een knuffel en werd ze van het podium afgehaald. Ik zong nog Bigger en als laatste Baby. Ik liep het podium af en ging de kleedkamer weer in. Ik deed de kleding uit en het tinkywinky pak weer aan. ik hield weer m’n eigen schoenen aan en liep toen de kleedkamer uit. Ik zei iedereen gedag en liep weer naar buiten. Daar stonden nog steeds de kinderen nog te praten. Ik zag Kate, Chaz en Isa staan en liep naar ze toe. ‘heey’ zei ik toen ik naast ze stond. ‘OMGOD, IK WAS GEWOON OLLG’ zei ze blij. ‘maar er zitten wel gele bloemen bij’ zei ze toen ze naar de rozen keek waar de gele bloemetjes bij zaten. ‘misschien wilde hij wel wat anders’ zei ik. Ze knikte. ‘vond je het wel leuk?’ vroeg ik. Ze knikte blij. ‘vond jij het concert ook leuk isa?’ vroeg ik aan haar toen ik bij der neer hurkte. Ze knikte zachtjes. ‘waarom kijk je dan zo sip’ vroeg ik. ‘ik wil ook dat hij voor mij gaat zingen. Waarom doet ie dat alleen voor kate’ zei ze en keek me droevig aan. ‘Nou, ik heb wel een kadootje voor hem, van jou’ zei ik. ‘oooooh. Wat dan?’ vroeg ze, weer helemaal blij. ‘wacht’ zei ik en rende terug, naar de kleedkamer.

Reageer (2)

  • xROAR

    Wat gaaat ie geveeeen??!?!?!?!
    Je moet je achtergrond bij temblame (zoiets) veranderen

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Verdeeeerr ! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen