Foto bij ~O17 Purple cap

POV Justin
Mn Paarse NYpet lag er nog en ik griste hem van de tafel. Ik pakte een zwarte stift en krabbelde snel mn handtekening erop. Ik rende weer terug en hield hem achter mn rug. ‘doe je ogen dicht’ zei ik. Ze kneep haar oogjes dicht. ‘handen op’ ze stak haar handjes uit naar voren en ik legde de pet erop. ‘doe je ogen maar open. Ze opende haar ogen en ze bleef met grote ogen naar de pet kijken. ‘kijk , zijn handtekening staat er ook op’ zei ik en draaide de pet om. Ze keek er nogsteeds met grote ogen naar. Ik pakte de pet en zette hem achterste voren op haar hoofd. ‘hij is wel een beetje groot’ mompelde ze waardoor ik lachtte.
‘Isa’ hoorde ik een vrouwenstem roepen. Een oudere vrouw kwam aanlopen. ‘ik neem isa mee hoor, het is al best laat.’ Zei ze tegen kate. ‘is goed mam’ zei ze. Ooh, haar moeder. ‘wat heb jij nou op je hoofd’ zei haar moeder toen ze bij isa neer hurkte. ‘ik heb een pet van justin bieber gekregen’ zei ze blij. ‘zozo. Heb je hem bedankt?’ vroeg haar moeder. Isa draaide zich om naar mij. ‘als je hem ziet, wil je dan bedankt zeggen?’ vroeg ze. ‘tuurlijk doe ik dat’ zei ik. ‘oke. Dag tinkywinky en dipsy’ zei ze en ze zwaaide nog, terwijl ze met haar moeder weg liep. De pet stond haar echt superleuk.

Reageer (2)

  • xHanneBieber

    Kan je voor mij ook zo'n pet reserveren,bahah!
    OMB,als ik zo'n pet zou krijgen zou ik gillen als een gek!
    Verdeeer please !

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Aahhww lieeeff..
    Ik wil ook een pet!! ;D.
    Kan je er ook 1 voor mij regelen?! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen