bill's ogen groot en hij legt zijn hand op zijn buik.



verder !!! verder!!! verder!!!:D



en deze mensen wil ik ff bedanken omdat ze mijn quizjes maken.
1:xPepermuntjj(K)(H)(flower)(maak der quizjes (A) i love her(H))
2:chachakeuh (K)(H)(flower)(de slimme die meteen alles wist:P)
3:melxbillx (K)(H)(flower)(maak der quizjes she is sweet(K))
4:ThGirlx3(K)(H)(flower) (mijn twinsister! en nomineer der quiz(A))

going upstairs
jij: bill? wat is er? bill: ik weet welke ster ze bedoelen, jij: nou vertel:D hij tilde zijn t-shirt voorzichtig omhoog, en daar kwam zijn ster tevoorschijn, jij: ow ik wist niet dat jij die tattoo had? bill: nou bij deze dan:D jij: maar ik snap niet, hoe deze tatto ons kan helpen bij het open maken van die kluis, opeens hoorde jullie bliksem en donder, en viel het licht in het huis uit, en de grodijn vielen zelfs dicht. jij: bill? bill: j-ja? jij: plzz vertel me dat jij dat was:( bill: sem? ik was het niet:S jij: okej we moeten zoeken naar het licht knopje, bill: okej jij gaat die kant op en ik deze kant. jij: okej, je stond op en draaide je om en wou naar een muur lopen toen je met je kop ergens tegen aan liep. jij: auw, bill: kun je niet uitkijken? jij: nou sorry hoor, hoe met ik nou weten waar jij staat? bill: ik zei toch jij gaat die kant op en ik deze kant. jij: hoe moet ik dat nou weten? ik zie je niet eens. bill: ut zal wel, hij draaide zich om en viel over iets op de grond, jij: bill? bill: ja auuwww jij: w8 ik zoek eerst een lichtknopje, je voelde overal langs de muren, of er een knopje was, bill: laat maar zitten sem er is toch geen k.. je vinger gleed over een knopje en zo ging het licht aan, jij: geen knopje? bill: je blijft me verbazen:P jij:(A) je zag nu pas dat bill op de grond lag en dat er bij zijn voet opeens een briefje lag. jij: wat is dat? *wees naar het briefje* bill: geen idee *raapte het briefje* hij begon het briefje hard op te lezen.
mensen veranderen, maar herineringen blijven.

Reageer (3)

  • JuneTH

    LALALALAAAA

    super!
    geweldig!
    aseome!
    grandioos!
    Orgineel!
    (H)

    XXXXXXXXX
    (K)

    1 decennium geleden
  • zombiefreak

    weiter

    1 decennium geleden
  • Wunder

    sooo spr goed/spannend!!(H)
    snel weiter!!(A)
    en laat me weer weten wanneer de volgende er is!(ik hoop snel want ze zijn echt spr meid(H))


    xxmelissa(H)(K)
    ich liebe dich für immer!!(H)
    (remember:p)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen