yeah bij 5 mensen :D
ow en ik wil nog ff mededelen dat ik mijn inspiratie uit de film haal maar dat de meeste dingen toch wel anders zijn als in de film;)
(K)samantha

nomineren?(A) en maak mijn andere quizjes (A)

ja
nopes

willkommen in die welt der minimoys
opeens vielen jullie samen op de grond, je keek om je heen en zag niemand. je keek naar bill, maar die zag je niet alleen, een mannetje, met bruine oogjes, en witte opgestoken haren, jij: bill? bill keek je aan, en zijn ogen werden groot. bill: haha sam kijk hoe je deruit ziet ahahhah, jij: nou jij ziet er lekker uit wou je zeggen? bill keek geschroken van je opmerking, en zei niets meer, zijn spitse oortjes stonden nu recht op. opeens kwam er een mannetje naar jullie toe, hij was 2 koppen kleiner als jou, en 3 koppen kleiner als bill. mannetje: komen jullie? we zijn op jullie aan het wachten. jullie liepen naast elkaar het mannetje achterna, jullie zag opeens een spiegel, je rende derheen en zag dat je er ook raar uitzag, kort bruin haar, groene ogen, en de kleding was ook raar, het was bruin, van mode hadden ze zeker hier nog niet van gehoord. bill moest lachen om de uitdrukking op je gezicht, je gaf hem een boze blik terug, en liep weer naar hun toe, jullie volgde het mannetje verder, en kwam opeens in een hele grote landschap, met allemaal van die rare mensjes tegen. het waren er wel duizende!! jullie liepen het mannetje achterna, de andere mensjes maakte voor jullie plaats en buigde zelfs, je keek bill en bill jou, beide haalde jullie je schouders op. totdat jullie bij een mensje kwam dat veel groter dan jullie was, hij had een witte lange baard. hij klapte in zijn handen, en iedereen werd meteen muisstil. man: gegroet, ik ben koning hendrik (verzin anders maar zelf wat xD) welkom in de wereld van de minimoys.! bill en jij gaven elkaar een glimlach, en diep in jullie ogen konden jullie aflezen, dat jullie opgelucht waren. hendrik ging weer verder met praten hendrik: voor jullie zoektocht, laat ik mijn hulpje met jullie mee gaan. een ventje kwam aangelopen, en viel over zijn eigen voeten heen. en maakte een koprol tegen bill aan waardoor hij meeviel. je moest je lach inhouden, wat amper lukte. hendrik: shaterik! shaterik: sorry vader mijn excuses *neemt buiging* bill was ook al weer op gestaan henderik: bill en smantha kom naar voren, jullie liepen bij voorzichtig naar de man toe. henderik: jullie moeten de schat en de rest van de antwoorden vinden in het kasteel van het verboden land, het is hartstikke gevaar dus pas op! bill keek alsof hij er niet veel van geloofde, maar dat maakte jou niet uit. henderik: ook zit er een princes gevange in het kasteel, die kan jullie weer hierheen brengen en weer naar jullie huidige woonplaats. je knikte, en zei, bedankt voor uw hulp maar we zouden nu graag willen vertrekken. henderik: zoals je wilt. opeens vlogen en grote muggen binnen, met rare figuren der op in zwarte pakken, hun bestuurde de mug, jij: bill jij links ik rechts! bill: begrepen! hij rende aan de linkerkant jij aan de rechterkant, je pakte een grote stok, en riep,, kom op pak me dan! er kwam zo mug en z'n ventje aan gevlogen en kwam op jou af, toen hij bijna bij jou was, haalde je de stok te voorschijn en haalde uit, ze belande beide op de grond, toen er ook nog een steen op ze viel, ik heb nooit van muggen gehouden. opeens zag je bill voorbij vliegen op een mug, jij: he hoe doe je dat?! bill: koom nu maar, hij reikte zijn hand naar je uit en hij trok je nadat je hem vast pakte omhoog en zette je achter hem neer. bill: klaar om wat muggen te pakken? jij: helemaal klaar! bill pakte de teugels van de mug vast en vloog naar de rest toe, er kwam een ventje links van jullie en een kwam rechts naast jullie vliegen, je pakte de stok wat je nog steeds in je handen had en maakte een beweging naar links en rechts zodat die rare figuren een punt van de stok precies tegen hun koppen aan kregen.

next? leave a comment :D

Reageer (6)

  • JuneTH

    super!!(H)

    k ga snel verder lezen..

    XXXXXXXXXXX

    1 decennium geleden
  • ariya

    hahah next
    xx (K)

    1 decennium geleden
  • Kaboeki

    Haha :D next (K)

    1 decennium geleden
  • zombiefreak

    weiter

    1 decennium geleden
  • laanXbill

    whaha lijkt me grappig om te zien xD (ik heb de film nog niet gezien:X)
    snel next!(hoera)
    x x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen