Dana P.O.V

Agnes was weze shoppen met Alice, ik was vreselijk boos geweest dat ik niet mee mocht van Carlisle, omdat ik rust moets houden. Shoppen met Alice was GE-WEL-DIG. Toen ze terug kwam had ze alle tassen op mij gegooid. Ik vond het nog vreselijker dat ik niet mee had gekunt toen ze liet zien wat ze allemaal had. Ze had wel een setje hakken voor me mee genomen. En ze zei dat "we" binnen kort ook weer naar school moesten. Maar dat was ik niet van plan, slimmer werd ik toch niet.

Carlisle kwam de kamer binnen gelopen met een enge mega lange *na mijn idee dan* naald. 'Nee' zei ik en probeerde overtuigend te klinken maar de pijn in mijn ribben zeiden iets anders. 'Het is niet zo erg, je voeld het amper' zei hij rustig. Agnes was weer weg met Seth die ondertussen beetje heel close waren geworden. 'Jaja en toch blijft het andwoord NEE' zei ik, Edward kwam binnen gelopen. 'Nee' zei ik nogmaals. Die enge naald ging voor geen miljoen nee zelfs geen miljard in mijn arm. Waar was Agnes als je haar nodig had. 'Bij Seth, en kom op zo erg is het toch niet' zei hij lachend om mijn gedachten. Pffff ga je eigen gedachten lezen. Carlisle kwam steeds dichter bij met dat enge ding en voor ik het in de gaten had zat hij naast me en had men arm al vast. 'Nee' zei ik nog eens. 'Het is voor je eigen best wil' zei hij en duwde de naald in mijn arm die ik hevig uit zijn ijzere greep probeerde te trekken. Ik voelde hoe de naald men huid doorboorde en de koude vloeistof in mijn aders te recht kwam. 'Weltruste' hoorde ik nog iemand zeggen maar ik was al weer te ver weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen