laat reacties achter:D
en hoop dat jullie het nog leuk vinden ^_^
ik heb het einde ook al in mijn hoofd ;)
het wordt denk ik ongeveer 30 en dan is het einde er ;)
xXx

laat je reactie achter (A) dan klik nu op verzenden :D


my parents?
lichten aan sprongen. je zag recht voor je een trap, je volgde met je ogen de trap omhoog. je zag iemand zitten, hij had rode ogen, overal grote littekens in zijn gezicht, zwart haar. hij was lelijk, en eng, die blik die jou aanstaarde. hij liep voorzichtig de trap af. die enge littekens die naast zijn grote rode ogen zaten. hij kwam op je afgelopen, en je angst werd zo groot dat je, je zo klein mogelijk probeerde te maken, je wilde hem zelfs niet aan kijken. opeens voelde een gerimpelde hand, onder je kin, die je hoofd omhoog tilde, die 2 ogen die je weer aankeken. engerd: dus je bent toch gekomen, je bent groot geworden sinds dat ik je voor het laatst heb gezien. ik keek niet begrijpend. engerd: ja ik weet nog dat je ouders je beschermde voor mij. ik keek hem aan en fluisterde ''mijn ouders''. ''ja'' antwoorde hij. ´´ze waren net zo slap als jij!´´ een hand die tegen mijn wang aan kwam was het laatste wat je nog voelde toen alles zwart werd.

Reageer (7)

  • PrincessT04

    ouder !?! okeey snel verder het is net zo spannend :P
    xxje(flower)

    1 decennium geleden
  • TrashDollX

    o goshii !
    DOORGAAN !!! ik smeek je XD
    oke da lijkt alsof da k geen leven eb
    maar ga snel door !
    xXx

    1 decennium geleden
  • DarkShadows

    WEITER!!
    waarom jij stopt op spannend moment?!
    stout meisje! XD
    xx. <3

    1 decennium geleden
  • Wunder

    verder!

    1 decennium geleden
  • zombiefreak

    weiter

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen