vervolg :D
hoop dat hij leuk is ;)
xXx

love you all nu op verzenden klikken


titelloos
*bill pov* shaterik stond op je schouders zodat hij het touw om de tralies kon binden. hij sprong af en trok eens flink aan het touw, het zat stevig vast. jij en shaterik pakte het touw stevig vast en trok eraan en de tralies kwamen naar beneden. je ging weer tegen de muur staan en shaterik klom naar binnen en gooide een touw naar buiten. jij pakte het en klom naar boven. stilletjes kwam je boven en keek of je samantha zag. maar tevergeefs je zag haar niet. jullie keken of er nergens geen bewakers waren en begonen de gangen te doorzoeken. opeens hoorde jullie wat. jullie verstopten jullie om het hoekje en je zag dat er bewakers aan kwamen, jullie waren muisstil. even later waren ze weer weg en slopen jullie weer verder. *samantha pov* opeens werd de kooi open gemaakt en werd je door rare ventjes naar buiten getrokken. je stibbelde tegen en schopte maar het hielp niet. ze deden je een soort handboeien om en brachten je een trap op waar je naast hem moest zitten, kijken naar een gevecht.

Reageer (4)

  • barbara

    ja hij is en blijft leuk

    dus ga snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • FannieJJ

    Verder =]
    zij zijn super !

    xox'<3

    1 decennium geleden
  • lienerd

    Weiter!
    xxx

    1 decennium geleden
  • zombiefreak

    weiter

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen