vervolg:D
laat plz een reactie achter *puppy eyes*
xXx

click verzenden ---> en vergeet geen reactie achter te laten ^^


wait its bill!
''waarom moet ik naar z'n kut gevecht kijken'' vroeg je boos. je wilde het liefste dat zwaarde wat hij daar had in zijn eigen ribben steken. ''omdat dit gevecht je misschien wel wat intresseerd'' je keek naar beneden en zag dat er bewakers naar binnen kwamen en niemand neer zetten. droomde je dit nou? dat was bill. ''bill!'' schreeuwde je. je voelde dat iemand je een klap van achteren gaf. *bill pov* je zag dat samantha daarboven zat, bij een of andere griezel hij gaf haar een klap op haar rug waardoor ze in elkaar zakte. hij lachte gemeen naar je. je ging hem dat betaald zetten. opeens kreeg je een zwaard naar je toegegooit. ''als je haar wilt hebben moet je er wel eerst iets voor doen'' zei die griezel die bij samantha was.opeens overal ventjes met zwaarden die op je afkwamen gerend, als een gek begon je het zwaard alle kanten uit te zwaaien. het waren er een stuk of 10 maar gelukkig won je deze ronde.

Reageer (5)

  • barbara

    heel snel verder meis please please(K)(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • FannieJJ

    Superrrr ! :D
    snel verder =D

    xox'FannieJJ

    1 decennium geleden
  • zombiefreak

    weiter

    1 decennium geleden
  • nikiedelil

    weiter bitte !!! (A)
    dit is een quizje dat miss niet rap een vervolg op komt , maar het is wel spr :D(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • lienerd

    Weiter!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen