sorry dat het zolang geduurd heeft, ik kan ook helaas neit verder gaan voor een tijdje want mijn pols is zwaar gekneusd :( (huil)
ik ga zo snel mogelijk verder;)
xxx
samantha

ik haat deze vragen -_'


i love you <333
opeens opende hij toch zijn ogen.'dat gespierd ventje was naar het balkon gelopen, shaterik was alweer weg daar. ''bill'' riep ik. ''het spijt me'' bracht hij uit. ''nee bill jij hoef je niet te verontschuldigen, maar dat moet ik doen.. sorry'' tranen die in mijn ogen sprongen. bill kreunde en hij greep naar zijn zij toe. je deed zijn shirt omhoog en zag overal bloed lopen. je schrok, je hart sloeg een hartslag over bij het zien dat bill al zoveel bloed had verloren. weer een pijnlijke kreun ontsnapte uit bills mond. de griezel en dat andere ventje konden alleen maar lachen. ''samantha het spijt me dat ik het verloren heb'' ''bill schei uit!'' riep je een beetje boos en overstuur. hij sloot zijn ogen weer. ''bill? bill!? bill! geef antwoord! niet dood gaan! je mag pas dood gaan als ik dat zeg! en ik heb dat niet gezegd! bill!'' tranen die over je wangen heen liepen.''bill ik, ik , ik hou van je'' bill opende met pijn en moeite even zijn ogen en fluisterde ''ik ook van jou'' je legde je lippen op die van hem.

Reageer (3)

  • XdolceX

    weiter!!!
    XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx

    1 decennium geleden
  • barbara

    aaah haat aan gekneusde pols want jij moet verder!!!

    heel veel sterkte ermee meis enne bedenk in elk geval wel al verder xD

    hsvvj
    (H)(K)(flower)

    1 decennium geleden
  • lienerd

    weiter!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen