Geluidloos liepen de tranen van je wang, weer had die je bedrogen! Ergens wist je dat het een kwestie van tijd was voor die Narcissa ingepalmd zou hebben maar je had niet verwacht dat het in jullie relatie zou gebeuren. Hij had je eerder bedrogen met je ex beste vriendin, Kaylee White, die nu met Brian McQueen ging. Dus nu zat je op de wc van jammerende Jenny, huilend tegen de muur. "Ik weet hoe het voelt," zei ze zachtjes terwijl ze boven je zweefde. "Jenny, moet jij geen zelfmoord plegen in een rioolbuis ofzo," spuwde je kwaad uit. Jammerend vloog ze weg. Ja, dat was dus de reden dat je Zwadderaar was, je snauwde alles en iedereen af maar toch was je niet slecht. Op de avond van de sorteerceremonie had je zelfs de keuze, Griffoendor of Zwadderich, je koos Zwadderich omdat je daar bitchy kon zijn zonder dat mensen het raar vonden, die keuze was je grootste spijt. Je zat nu al 6 jaar op zweinstein en had overal vrienden, zelfs in Griffoendor, maar toch merkte je dat er altijd iets miste. Je miste liefde, Lucius was alleen maar behoefte en toch voelde je het verraad diep en dus zat je hier, een geest af te snauwen die zelfs dood nog zelfmoord probeert te plegen. Waarom wist je niet maar je was jaloers op mensen van Griffoendor, alleen om hun afdeling. Jij werd aan het begin als gemeen beschouwd, tot ze je leerde kennen, sommigen vroegen zelfs wat je bij Zwadderich deed. Je was slim, je haalde de cijfers van Ravenklauw en toch zat je bij Zwadderich, niemand begreep het. Je was het buitenbeentje, die met iedereen overweg kon en toch geen vrienden had. In zwadderich mocht bijna niemand je en toch deden alle jongens aardig. Je was sexy, zoals zij zeiden maar toch voelde je je alleen. JE had een enkele echte vriend en dat was Remus. Je zat naast hem bij voorspellend rekenen en de leer der oude runnen. Jullie zaten nu al 3 jaar naast elkaar, sinds het begin van het 3e jaar. Jullie waren erg close geworden en hij had je zelfs verteld over zijn harige probleempje. De bel klonk en je stond op. Je liep naar de wasbak waar je water over je gezicht deed. Je tas lag een eindje verderop bij de muur. Je hing je tas over je schouder en liep naar voorspellend rekenen. Eenmaal bij het lokaal zat Remus al bij jullie vaste plek en ging je naast hem zitten. Hij begroete je in stilte met een grote hartelijke glimlach, die verdween bij het aanzicht van je gezicht. "Is er iets gebeurd," vroeg die zacht fluisterend. Je glimlachte geforceerd. "Gevallen op de verkeerde zak," zei je alleen maar. Hij maakte aanstalten om wat te zeggen toen de professor binnen kwam lopen en uitleg gaf. Aan het einde van de les wou je snel weglopen maar toen je net bij Remus wou weg stappen pakte die je pols en trok je mee naar buiten. "En nu vertel je wat er aan de hand is," zei die streng tegen je. Je zuchtte en trok hem naar het meer. "Je weet dat ik met Lucius aan het daten was? Nou hij ging vreemd, alweer en ik voel me belazerd maar eigenlijk had ik het wel verwacht." "Ik had je nooit laten gaan," mompelde Remus bijna onhoorbaar. Je keek hem geschrokken aan en blijkbaar had die niet verwacht dat je het zou horen. Je wangen kleurde langzaam roze en je begon je warm te voelen. "Waarom dan niet," vroeg je zacht met duidelijke aarzeling in je stem. Een net zo roze wordende Remus keek je aan. "Omdat ik halsoverkop ben op jou," zei die zachtjes. Even keek je alleen, maar trok hem toen in een onvergetelijke kus, een kus die zoveel beter was dan een kus van een ander ooit zal zijn.

Reageer (1)

  • Histoire

    Aaaawhh! Zo lief!
    Misschien nog maar best dan eigenlijk dat Lucius haar bedroog (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen