Foto bij ~O18 Plan #2

Foto van Justin dit keer ^^
do you like it ?
haha nee kan geen pet voor jullie regelen xD.
sorry schatjes. kan je zelf wel doen misschien?
is beetje lastig maar kan wel denk ik ghehe;

POV Justin
‘Ik laat jullie wel even alleen’ zei chaz. Ik voelde gewoon dat hij met zijn wenkbrauwen wiebelde… ‘oke. doei dipsy’ ‘doei kate. Doei tinkytwinkelteen’ Kate schoot in de lach en chaz waggelde weg in zn dipsypak. ‘En wat gaan wij doen tinkytwinkelteen?’ vroeg ze me plagerig. ‘Naar de draaimolen’ antwoorde ik. We liepen naar de draaimolen en gingen in de rij staan. Toen we aan de beurt waren gingen we op de paarden zitten. Waar ik langer over deed door die mega tinkywinky-buik. Met dat leuke grijze tv’tje erop. De draaimolen begon en ik kon maar moeilijk mijn evenwicht bewaren door dat grote pak. Na 4 rondjes ongeveer verloor ik mijn evenwicht en viel ik van mijn paard af. Ik landde in het gras en schoot in de lach. Kate leek het heel grappig te vinden want ze lag helemaal in een deuk. Kennelijk had ze niet door dat de draaimolen opeens stopte en viel ze er ook af. Ze landde lachend naast me in het gras. ‘zullen we wat gaan eten’ ‘isgoed’ zei ik en stond op. Ik stak mn hand naar der uit en ik trok haar omhoog. We liepen naar een restaurantje toe. We gingen aan een tafel zitten. FUUUUUUUUUUUUUUUCK. Ik kan helemaal niet eten met een tinkywinky kop op. Er kwam een ober aan. ‘willen jullie wat drinken’ vroeg hij. ‘doe mij maar een cola’ zei ze en ze keek mij aan. ‘ik hoef niks hoor’ zei ik. Ik voelde mn wangen rood worden toen mijn stem oversloeg bij het woord ‘hoor’. Ze keek me wat raar aan, waarnaar ze in de lach schoot. ‘waarom wil je niks’ vroeg ze toen de ober weg was. Ze kneep haar ogen half dicht. ‘omdat ik niet kan drinken.’ Zei ik. ‘dan zet je je kop tog af…’ ‘leuk geprobeerd meid’ ze keek me nogsteeds zo aan. ze leunde met haar ellebogen op de tafel en kwam dichterbij. ‘en als ik nou is met jou meega naar je huisje en dat je dan je kop af zet’ zei ze met een grijns. ‘nee niks daarvan’ zei ik snel. ‘oke’ zei ze en ging weer op haar stoel zitten.

Reageer (2)

  • Rawrlove

    Omg Snel Verder(H)
    So Stoere Story (H)

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Ohow,Justin is zo cute als hij bloost (;
    Waarom kan je geen pet regelen ? );
    Ik vind jou niet lief meer,als je geen pet voor mij hebt dan verwijder ik mijn abo,mwuhuaahuaaa!(Dan doe ik toch niet hoor)
    Verder,meid die me geen pet van JB wilt geven (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen