Foto bij ~O22 Fuck Isa saw me

POV Justin.
De volgende ochtend. Ik werd wakker en stapte uit mn bed. Ik douchete even snel en pakte een vest van chaz. Ik deed de capuchon op en zette een van zijn grote zonnebrillen op. Het was nog wat schemerig buiten dus ik hoopte niet dat kate of isa of wie dan ook me zag. Ik deed de deur zachtjes open en keek even rond. In elk huisje was het donker. Ik sloot de deur en liep zachtjes het trapje af. Toen ik op het pad liep begon ik als een gek te rennen. Ik rende naar het supermarktje in het park. Hij was gelukkig al open. Ik kocht wat eten en drinken en rekende snel af. Ik rende terug en stond abrupt stil toen ik isa zag spelen buiten met een dora-bal. Ik glimlachte toen ik zag dat ze mn pet op had. Ik liep op mn tenen naar het huisje en verstopte me aan de achterkant. Ik liep rustig naar voor en ik kroop zachtjes door de heg die aan de zijkant van het huisje stond. Het bladeren maakten veel geluid en even stond ik doodstil. Ik zag de grote blauwe oogjes van isa afdwalen naar het huisje. Toen ze weer vrolijk verder rende met de dora-bal kroop ik verder door de heg een en rende het trapje op. Ik keek naar isa terwijl ik de deur open trok. Ze zag me. Snel rende ik het huisje binnen en trok met een klap de deur dicht. ‘GODVER’ riep ik boos. ‘wow’ hoorde ik chaz roepen en even later hoorde ik een knal. Ik deed de slaapkamerdeur open en zag chaz met deken en al op de grond liggen.
‘goeiemorgen’ zei hij chagrijnig. ‘ISA ZAG ME’ zei ik terwijl ik de grote witte zonnebril afdeed. ‘maar als je dat allemaal aan hebt, weet ze tog alsnog niet wie je bent’ mompelde hij. ‘als ze een beetje nadenkt zag ze mn haar…’ mompelde ik ‘maar ik hoop het niet’ . ‘vast niet joh’ zuchtte chaz en hij krabbelde overeind.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen