Foto bij ~O24 Tinkywinkyride

POV Justin.
We hadden gegeten en mn telefoon ging. ‘scooter’ ‘ayeeeee wassup’ ‘hee justin. Je moet de tinkywinkyride openen’ ‘tinkywinkyride?’ ‘das een nieuwe achtbaan in het park. En je meot dat MET tinkywinky doen, en hoe je dat gaat doen zoek je zelf maar lekker uit.’ ‘en bedankt. Dude. Waarom regel je zoveel in teletubbieland?’ ‘omdat je daar nu bent…en ze hebben publiciteit nodig’ ‘oh….’ We hingen op. ‘chaz… ga is in tinkywinky zitten’ gelijk keek hij me vies aan. ‘dude, NIET ZO. Ik moet de tinkywinkyride openen, met tinkywinky. Dus, GA DAT PAK NOU IN’ zei ik ongeduldig. ‘chagrijn’ mompelde hij. Ik gaf hem een stomp tegen zn arm en hij trok het pak aan. hij zette ook de kop op. ‘justin..’ ‘ja’ ‘je stinkt’ ‘DUDE. Alsof dat dipsy pak niet groen uitslaat door jou…’ ‘hou je bek’ ik lachtte en zette een zonnebril op. ‘justin…’ ‘wat nou weer?’ ‘waarom heeft tinkywinky een rechtopstaand hard ding op zn hoofd’ ik begon te lachen. ‘omdat ie excited is…’ lachtte ik nogsteeds. Ik deed een vest aan van chaz. ‘chaz je stinkt…BURN’ ik deed de capuchon op. ‘kate en isa lopen net weg’ zei chaz. ‘nice’ zei ik en we wachtten nog even een paar minuten. Toen liepen we naar buiten. We kwamen na 5min.lopen bij de nieuwe achtbaan. Er stonden allemaal mensen te wachten. We werden gelijk door wat mensen naar een verhoging getrokken.

Reageer (4)

  • Smexy

    VERDER ALSJEBLIEFT I BEG YOU

    1 decennium geleden
  • Rawrlove

    verderr
    <3333

    1 decennium geleden
  • xxannelijn

    verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    snel verderr!!(dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen