Foto bij ~O25 He doesn't fit in

POV Kate.
Isa en ik stonden bij de nieuwe achtbaan. Toen liepen ineens tinkywinky en justin bieber het verhogingsding op. Maar…ik dacht dat hij..justin…tinkywinky…DUDE WTF. Ik dacht serieus eerlijk ergens dat justin in dat pak zat. Justin knipte, alsof hij een facking burgemeester was, een mega groot paars lint door. Justin stapte voorin de achtbaan. Daarna moest tinkywinky erbij maaar….hij paste er niet tussen. Hij liep van de verhoging af. ‘TINKYWINKY PAST ER NIET IN. HIJ KOMT IEMAND UITZOEKEN OM MEE IN DE ACHTBAAN TE GAAN’ hoorde ik een stem zeggen. Tinkywinky kwam aanlopen en hij pakte me bij mn arm. Ik werd meegenomen en hij liep samen met mij de verhoging op. ‘ga maar naast justin zitten’ zei hij. Wow…klonk zijn stem nou anders… ik ging naast justin in de achtbaan zitten. HA ik paste er wel in. Ik deed dat beugelding naar beneden en justin keek me aan. ‘hi shawty, looking good, again’ zei hij en ik keek snel weg. Rood rood rood rood. Ohwnee dude. We hoorden een of ander geluid en de achtbaan begon te rijden. ‘omg’ mompelde ik. ‘wat is er’ vroeg justin. ‘deze achtbaan gaat een beetje heelerg over de kop’ hij sloeg zn arm om me heen.

Reageer (2)

  • Curlystyles

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Smexy

    Hahahaha snel verder PLEASE

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen