Foto bij ~O26 I can't kiss you

POV Justin.
We stapten uit en liepen weer de verhoging af. Gelijk gingen er allemaal kinderen in. ‘vond je het wel leuk’ vroeg ik. ‘ja hoor’ zei ze. We liepen naar de speeltuin en gingen in het torentjeding zitten. Ik keek haar aan. ‘wat een mooi bankje. Hij is erg mooi afgewerkt, net als jij. You look beautiful.’ Ik kwam met mijn gezicht dichterbij het hare, ik wilde haar zoenen.maar ze trok haar hoofd weg. ‘Wat is er shawty?’ ‘ik kan je niet kussen justin.’ ‘tuurlijk wel.’ ‘nee, dat kan ik niet.’ ‘waarom zou dat niet kunnen?’ ‘er is iemand.’ ‘wie dan?’ ‘hij zit in het tinkywinky kostuum.’ ‘oké… en hoe heet hij dan?’ ‘James..’ zei ze zachtjes. ‘hoe oud is hij?’ vroeg ik alsof ik heeeeel geïnteresseerd was. ‘17’ ‘waar woont ie?’ ‘ATL’ ‘hoe ziet ie eruit’ vroeg ik. ze haalde haar schouders op. ‘dat weet je niet?’ ‘nou jewel… hij heeft een sixpack, en draagt een tinkywinkykop.’ ‘een tinkywinky kop? En hoe ziet zijn face er dan uit?’ vroeg ik. ‘ik heb geen idee’ zei ze. ‘doet ie die niet af?’ ze schudde haar hoofd. ‘waarom vind je hem zo leuk dan?’ ‘ik weet het niet precies, maar als ik bij hem in de buurt ben voel ik me op de een of andere manier veilig.’ ‘hij boft maar’ zei ik en ze glimlachtte. ‘ik moet weer gaan, druk schema’ verzon ik als smoes. ‘oké ik begrijp het’ antwoorde ze. Ik gaf haar een kus op haar wang en stond op. Ik liep weg en keek nog een keer over mijn schouder naar haar en ik zag dat haar wangen nog steeds rood waren.

Reageer (2)

  • xxannelijn

    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    snel verder ut liefst vanavond nog:$:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen