Foto bij ~O27 Plan #4

POV Kate.
Door het gesprek met Justin begon ik na te denken. Waarom vond ik die jongen eigenlijk leuk? Ik weet niet eens hoe hij eruit ziet. Ik liep naar het huisje en zag men ouders al buiten staan en mijn moeder had isa’s handje vast. ‘lieverd daar ben je’ zei mijn moeder. ‘wat is er?’ vroeg ik. ‘wij gaan even de stad uit en nemen isa mee. Wil je mee of wil je hier blijven?’ ‘uhmm.. ik blijf liever hier. Dan kan ik ook op het huisje letten.’ ‘oké. Ik heb James en Travis, zo heten ze toch? Gevraagd of ze een beetje op je willen letten’ ‘oké’ en ze gaf me nog een kus op mijn wang en stapten toen in de auto en reden weg. James kwam, met zijn tinkywinkyhoofd op, naar buiten lopen. ‘zo ik mag babysitten?’ zei hij lachend. ‘jap’ zei ik vrolijk en trok hem mee naar binnen. ‘wat gaan we doen?’ vroeg hij. ‘wij, wij gaan koekjes bakken.’ ‘haha oke.’ we liepen naar de keuken en ik pakte alles wat we nodig hadden. We begonnen met het beslag en ik kon het niet laten wat beslag op zijn shirt te smeren. ‘wat doe je?’ ‘ik smeer wat beslag op je shirt’ antwoorde ik met mijn prethoofd. Hij pakte ook wat beslag in zijn hand en ik rende naar de andere kant van het keukenblad die midden in de keuken stond. Ik hoorde iemand bij de deur dus keek de andere kant op. James was inmiddels op het keukenblad geklommen en ik voelde opeens iets hards in mijn oor steken. Ik keek om en zag dat het die uithangding was op zijn hoofd. ‘haha FAAL. Wat is dat trouwens voor iets raars op je hoofd?’ ‘idk’ hij sloeg met zijn hand tegen mijn wang en ik voelde dat hij iets plakkerigs achterliet. Het werd al snel een gevecht. Het beslag vloog de keuken door en we zagen er smerig uit. We ploften op de bank en moesten eigenlijk wel lachen toen we omkeken en de troep zagen. ‘we zien er niet uit’ zei ik. ‘jewel hoor. Jij ziet er altijd mooi uit’ ‘slijmbal. Maar je bent goed, samen douchen? Dan moet je je hoofd alleen wel afzetten.’ ‘je maakt het me wel moeilijk hoor. Maar dat kan ik niet doen. Je mag niet weten wie ik ben.’ ‘oké’ had ik geantwoord. ‘ik ga eerst even douchen en daarna kan jij douchen oke?’ ‘ja’. Toen James en ik beide gedoucht hadden en weer op de bank zaten moest ik toch wel lachen. ‘er zit nog wat beslag op je hoofd. Als je je hoofd even afzet maak ik hem wel even schoon.’ ‘nee hoeft niet. Ik vind het beslag me wel goed staan.’ ‘zullen we maar gaan slapen?’ vroeg hij.’ja.’ ‘ik zie je morgen. Truste’ en hij liep de deur uit.

Reageer (3)

  • xxannelijn

    snel verder

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Awww.. Verderrr<33

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    snel verderr!!!!:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen