Foto bij ~O28 Plan #5

POV Justin.
De volgende ochtend liepen chaz en ik als teletubbie’s naar buiten. ‘KATE’ riep ik toen ik haar zag met isa. Ze keek op en glimlachtte gelijk. Het was best wel leuk om te weten dat ze verliefd op me was. Ze stond op. ‘we gaan meedoen aan de mini playback show!’ zei ik en ze schoot in de lach. ‘komen jullie kijkeeeen’ zei chaz helemaal blij. Ze knikte en we liepen met zn 4en naar het park. Eenmaal daar gingen we het podium op. De muziek startte en we deden ons helemaal-voorbereide-teletubbie dansje. Toen kwam ‘You’re a jerk’ en begon ik te jerken. Toen we klaar waren liepen we het podium af. ‘leuk dansje hoor’ zei kate. ‘chanterrr’ zei chaz. ‘wat gaan we doen?’ vroeg kate. ‘zullen we naar de winkeltjes??’ ze knikte. We liepen naar een van de winkeltjes. Isa rende meteen naar de knuffels met chaz. We liepen langs de rekken. Ik zag een van de badlakens op de grond liggen en bukte om het op te pakken. Maaaaaaaaaar, toen ik bukte gleed mn tinkywinkykop van mn hoofd af. ‘OH FUCK’ riep ik en pakte snel een lala-badlaken. Ik deed hem snel om mn hoofd. Ik maakte een kiertje zodat ik met 1 oog nog wat kon zien. Ik zag kate de kop oppakken. ‘mag ik hem?’ mompelde ik vanonder het badlaken. Ze schudde grijnzend haar hoofd. ‘alsjeblieft’ vroeg ik toen heel lief. ‘nee, dat badlaken staat je veel leuker’ zei ze met een knipoog. Ik probeerde hem met een hand af te pakken, omdat ik het badlaken met mn andere hand beet moest houden. Ze rende er lachend mee weg. ‘verdomme’ mompelde ik en rende achter haar aan. ik rende de winkel uit en achter me hoorde ik een soort van alarm afgaan. ‘ja daag’ riep ik. ik ga hem niet betalen. Ik begon nog harder te rennen en haalde haar in. Ik sprong voor haar waardoor ze van schrik gilde. ‘geef nou’ zeurde ik. ‘nee’ ‘geef’ ‘nee’ ‘geef’ ‘nee’ ‘GEEF NOU’ riep ik nu. ‘wow rustig’ zei ze meteen en gaf me de kop terug. ‘sorry’ mompelde ik en zette het hoofd op, en trok het badlaken eronder uit. ‘hier een aandenken’ lachtte ik en gooide het badlaken naar haar toe.

Reageer (3)

  • Curlystyles

    verder

    1 decennium geleden
  • Rawrlove

    Jij schrijft gewoon echt geweldig!
    snel verderr
    <33

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Aww... Eigen schuld Jussiee(:
    Verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen