Foto bij ~O29 I'll protect you shawty

Next morning (day5)
POV kate.
Ik was vroeg wakker en ging naar James. Ik klopte op de deur en na even wachten zag ik daar James staan. Zo te zien kwam hij net uit zen bed want hij had alleen een paars sportbroekje aan waar zijn onderbroek bovenuit stak en een had zijn tinkywinkykop weer op. Hij droeg geen shirt en ik keek naar zijn sixpack. Zo sexy. Ik keek er naar en hoorde James zachtjes lachen. ‘oh, wat is er?’ vroeg hij toen ik van schrik opkeek. ‘niks’ antwoorde ik zacht en voelde het bloed naar mijn wangen stromen. ‘Weet je wat wij vandaag gaan doen?’ vroeg ik hem blij. ‘nou?’ ‘wij gaan het reuzenrad in –a-‘ zei ik met een prethoofd. ‘kleed je maar snel om dan kunnen we gaan. Ik duwde hem naar binnen en trok de deur dicht. Nadat hij zich omgekleed had liepen we naar het reuzenrad. Er stond al best wel een lange rij en we gingen achteraan staan. Na heel lang gewacht te hebben konden we er eindelijk in. ‘heb je geen hoogtevrees?’ vroeg ik James die heel rustig stond. ‘nee hoezo, jij wel dan?’ ‘hij is zo hoog.’ ‘i’ll protect you shawty’ ik begon weer te blozen en hoorde hem zachtjes lachen.

Reageer (4)

  • xROAR

    Verderrr..

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    verderrrr

    1 decennium geleden
  • Smexy

    Snel verder..

    1 decennium geleden
  • xxannelijn

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen