Foto bij ~O31A BOLD MAN WITH HAIR !

POV Kate.
hij knikte. ‘ik moet naar de wc’ mompelde hij. ‘HA’ riep ik hard. ‘heb jij even pech…’ ik hoorde hem zuchten. ‘water water water psssssssssssssssssss. Waterwaterwater’ ‘hou is op’ lachtte hij. ‘oma-ha mall. U know that we ball at the oma-ha mall.’ Zong ik blij en ik hoorde hem weer lachen. Ik draaide me half om en keek hem recht aan. ‘wat is er?’ ‘niks’ zei ik en bleef hem aankijken. Na een tijdje vroeg hij weer wat er was. ‘ik beeld me een gezicht in…’ mompelde ik en bleef kijken. Wat nou als ie een meganeus heeft….of…flaporen! of….wratten op zn neus. ‘kun je niet gewoon ZEGGEN hoe je eruit ziet?’ zuchtte ik. ‘nee’ ‘waarom niet’ ‘omdat je dan dus weet hoe ik eruit zie’ ‘ja maar, stel je hebt blond haar, weet je hoe ziekveel mensen blond haar hebben’ ‘ja nou en’ lachtte hij. ‘We kunnen weer verder’ werd er omgeroepen en we gingen weer terug naar beneden. We stapten uit en liepen maar gewoon wat om het lala-meertje in het midden van het park. We gingen op het gras eromheen zitten en keken naar wat er op het meertje gebeurde. We zagen een man met 2 kinderen op een bootje zitten en we zagen dat één van die kinderen op en neer begon te lopen. Het bootje begon te schommelen. ‘let op, zometeen PLONS zo het water in’ zei James. Niet veel later viel de man uit de boot. Toen hij boven kwam was hij kaal. Daarvoor had ie nog haar. ‘haha. Kijk Kate, een kale man met haar.’ We schoten in de lach en bleven op het gras liggen tot het avond werd en de zon langzaam onderging.

Reageer (3)

  • xROAR

    Hhahaahahhaha... Die man! Leeuukk Verderr.. (:

    1 decennium geleden
  • xxannelijn

    verder!!!:d
    haha kale man met haar xD

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    snel verder!!:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen