Foto bij ~O32 Plan #7

Next day. Day 6
Pov justin.
‘TINKYYYYY’ hoorde ik iemand roepen toen ik door het park liep. ‘isaaaaaaaaaaaaa’ riep ik even blij en ze kwam blij naar me toe rennen. Ik tilde haar op. ‘hoi’ zei ze blij terwijl ze tegen mn kop aan tikte. ‘hallo.’ ‘hoe is het met jou’ zei ze nogsteeds helemaal blij. ‘goed hoor, en met jou dan’ vroeg ik terwijl ik naar kate keek die aan kwam lopen. ‘ook goed. Alleen mag ik niet op kate’s rug’ zei ze terwijl ze me met een pruillipje aankeek. ‘wil je op mijn rug dan?’ vroeg ik. blij knikte ze. Ik zette haar weer neer en hurkte neer. Ze klom op mn rug. Kate kwam voor me staan en ze keek me aan met een blik alsof ze iets van plan was. ‘wat is er?’ vroeg ik. ‘niks’ zei ze met een geheimzinnige stem. Ineens voelde ik iets dat aan mn haar trok. Van schrik slaakte ik een kort gilletje en ik hoorde isa lachen. ‘isa , niet doen’ mompelde ik en voelde nogsteeds haar handje dat door mn haar ging. ‘hij heeft lange haartjes hoor’ mompelde isa. Kate keek me nogsteeds met die grijns aan. ‘isa wil je ophouden’ vroeg ik. ‘van kate mag ik niet ophouden’ lachtte ze zachtjes. ‘als je ophoud, koop ik voor jou een ijsje’ zei ik. ineens voelde ik haar handje van mn hoofd af gaan en ik zette haar op de grond.

Reageer (2)

  • Curlystyles

    Snel verder!!(L)

    1 decennium geleden
  • Smexy

    Zo schattig..
    Wanneer komt Kate erachter??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen