Foto bij ~O33 Plan #7

POV Justin
Gelijk hobbelde ze naar kate toe. ‘hij heeft ongeveer zulke lange haartjes’ zei ze terwijl ze haar handjes uit elkaar hield. Ze keek me lachend aan en hobbelde toen weer naar mij toe. ‘ijsje?’ vroeg ze en keek me heilig aan. ‘ja’ zei ik. ze gaf me een handje en met zn drieën liepen we naar de ijskar. Ik kocht 2 ijsjes en gaf ze aan kate en isa. ‘dankjewel’ zeiden ze tegelijk waardoor Isa lachtte. We gingen samen bij de fontein zitten en ze aten beide de ijsjes op. ‘maar, wij moeten gaan’ zei kate en stond op. ‘bedankt voor de ijsjes’ zei ze. ‘morgen ging je tog weg?’ vroeg ik toen ze zich al om wilde draaide. Ze knikte. ‘ik zie je straks vast nog wel? Toch?’ vroeg ik. ze kreeg een glimlach op der gezicht en knikte toen. ‘oke doei’ zei ik en ze liepen samen weg. Ik liep nog wat door het park en kwam chaz tegen die met allemaal kinderen op de foto moest. Ik liep lachend weer door. Ik liep naar het hok waar ik mn pak ook had gepakt en ging daar naar de wc. Toen ik er weer uit kwam zag ik ineens iemand in een Po-pak staan.

Reageer (4)

  • xROAR

    WIE ZIT ER IN HET PO PAK?!?!?!? SCOOTER?!

    1 decennium geleden
  • xMaudyx

    VERDERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33

    1 decennium geleden
  • Rawrlove

    verder!

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    snel verder!!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen