Foto bij ~O35 I hope you show your face

POV Kate
‘NOG NIET, is hier iemand in love?’ zei ik , mn lach inhoudend. Zachtjes knikte hij. ‘wat is er zo leuk aan haar?’ ‘naja. Ze is lief, en leuk, en ze heeft een lieve lach. Het irritante is, is dat ik niet kan laten zien wie ik ben…’ mompelde hij en keek naar beneden. ‘gaat dat ooit gebeuren?’ vroeg ik hoopvol. ‘misschien wel…ik ga morgen al weg, en zij ook.’ Zei hij weer. ‘ga je je gezicht laten zien, voor ze weggaat?’ vroeg ik weer. ‘het liefst wel’ mompelde hij. ‘daar zal ze heel blij mee zijn’ zei ik ineens met mijn normale stem. Hij keek verschrikt omhoog. ‘kate?’ vroeg hij twijfelend. Ik zette mn hoofd af. ‘hoi james’ ‘oh.mijn.god…’ mompelde hij en ik keek hem glimlachend aan. ‘ik hoop dat ik je gezicht mag zien voordat we afscheid moeten nemen van elkaar.’ ‘ja ik ook maar-‘ ‘maar? Als je dat wilt, laat jezelf dan zien.’ ‘nee. Hoe graag ik ook mezelf zou willen zijn bij jou, dat kan ik niet doen.’ ‘oke’ antwoorde ik zacht en liep weg. Ik opende de deur en stond in de deuropening stil. Ik keek nog even om naar James voor ik door de deur liep. ‘ik hoop dat je laat zien wie je bent’.

Reageer (3)

  • xROAR

    Ahhww<3 Zo kapot zielig<3 Verder

    1 decennium geleden
  • xxannelijn

    anel verder

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    snel verder!!<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen